Sjednica Općinskog vijeća

Zvuci miha i instrumenata od poljoprivrednih alata ispunili Lopar

Hrvoje Hodak

Snimio Hrvoje Hodak

Snimio Hrvoje Hodak



LOPAR Slično kao i na prethodnoj, aktualni je sat na 12. sjednici Općinskog vijeća Lopara prošao mirno, potrajavši tek 15-ak minuta. Pitanja su postavila samo tri vijećnika, a jedno od njih (vezano za problem nastavka i dovršenja gradnje sportske dvorane u Loparu) povezano je s četvrtom točkom dnevnog reda sjednice.


Pomalo neočekivano, međutim, dulje rasprave nije bilo ni nakon prve točke dnevnog reda po kojoj je načelnik Općine Josip Borić podnio Izvješće o radu načelnika u razdoblju od 1. siječnja do 30. lipnja ove godine. Borić je, između ostalog, naglasio da je u izvještajnom razdoblju ostvarena korektna suradnja sa svim subjektima od lokalne, preko regionalne do državne razine. Pobrojio je i prikazao detaljno stanje svih projekata – od proširenja groblja, obalnog zida u trajektnoj luci Lopar, pretovarne stanice na odlagalištu otpada Sorinj, do pristupne ceste koja prolazi kroz radnu zonu Sorinj, sportske dvorane i 1. faze uređenja luke Melak.


Od planiranih 22 milijuna kuna za cijelu 2018., u prvih je 6 mjeseci ostvareno tek 14 posto proračuna. Tu svakako treba spomenuti da se u turističkim sredinama poput Lopara, glavnina punjenja proračuna ostvaruje u drugoj polovici godine. Borić je, između ostalog naglasio da je poboljšana naplata komunalnih naknada, ali su ove godine izostali veći prihodi od prodaje nekretnina.


Načelnik smatra da je u prvih 6 mjeseci u Općini odrađen dobar dio posla, osim kada je riječ o sportskoj dvorani, jer se postupak ugovaranja podosta odužio zbog tri raspisana natječaja. I rasprave po drugoj i trećoj točki dnevnoga reda »odrađene« su vrlo brzo pa su tako jednoglasno usvojeni Polugodišnji obračun proračuna Općine Lopar, odnosno Izmjene i dopune Odluke o grobljima s kojima će, nakon tri mjeseca „uhodavanja“, ubuduće upravljati komunalna tvrtka „Vrutak“.

Pravu buru na sjednici izazvala je četvrta točka dnevnog reda, po kojoj je predloženo donošenje Zaključka o suglasnosti za sklapanje ugovora u postupku javne nabave za radove na izgradnji sportske dvorane. Ovakva suglasnost potrebna je načelniku kako bi mogao potpisati i zaključiti Ugovor s izvođačem radova, vezano uz nastavak gradnje sportske dvorane. Za raspisivanje trećeg natječaja uvjeti su stečeni nakon 11. Sjednice Općinskog vijeća, na kojoj su prihvaćeni rebalansi proračuna za ovu, odnosno 2019. i 2020. godinu. Na natječaju je prihvaćena ponuda izvođača koji je vrijednost radova procijenio na oko 15,88 milijuna kuna.


– Izgradnja i dovršetak gradnje sportske dvorane je generacijsko pitanje, pitanje odgovornosti prema aktualnom stanju, budućim korisnicima tog prostora kao središtu društvenog i sportskog života ove općine i na nama je odluka hoćemo li ovaj posao obaviti do kraja ili ćemo se zahvaliti sufinancijerima u ovom projektu, državi i županiji, i tako prepustiti propadanju ono što je do sada izgrađeno, rekao je načelnik Josip Borić.