Dobra promocija

Zeleni tjedan u Berlinu: Velik interes za Hrvatskom – zemljom partner sajma

Hina



Na 85. sajmu Zeleni tjedan, najvećem međunarodnom sajmu poljoprivrede, hortikulture i prehrambene industrije koji se od petka održava u Berlinu, veliki je interes za Hrvatskom – zemljom partner sajma, priopćeno je u nedjelju iz Ministarstva poljoprivrede.


‘Zeleni tjedan’ okupio je od 17. do 26. siječnja u Berlinu proizvođače, stručnjake i posjetitelje iz svih krajeva svijeta; predstavlja se više od 1800 izlagača iz 70-tak  zemlje na čak 118. 200 metara četvornih izložbenog prostora, a organizatori očekuju do kraja sajma oko 400.000 posjetitelja.


Predstavljanje Hrvatske, zemlje partner i hrvatskih izlagača na Sajmu organiziralo je Ministarstvo poljoprivrede i Hrvatska gospodarska komora (HGK).  Osim  poljoprivrede i prehrane promovira se i hrvatska turistička ponuda pa na sajmu sudjeluju predstavnici Hrvatske turističke zajednice (HTZ), koji ističu važnost povezivanja poljoprivrede i turizma.




Na svečanoj ceremoniji otvaranja u petak predsjednik hrvatske Vlade Andrej Plenković obratio se okupljenim gostima. U Hrvatskoj hali uručio je u ime Republike Hrvatske gradu Berlinu 80-godišnju maslinu, kao simbol mira i prijateljstva između dviju država. Podsjetio je i na dugogodišnju hrvatsku tradiciju proizvodnje kvalitetnih maslinovih ulja. Hrvatska tako trenutno ima pet maslinovih ulja sa zaštićenim oznakama izvornosti registrirana na razini Europske unije, ističu iz Ministarstva. Na sajmu je u petak bila i ministrica poljoprivrede Marija Vučković. 



Zeleni tjedan odlična je prilika za promociju hrvatskih poljoprivredno-prehrambenih proizvoda u Njemačkoj, Europi i svijetu koje će predstaviti 50-tak velikih hrvatskih tvrtki i malih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, navode iz Ministarstva poljoprivrede. Među njima su – Podravka, Atlantic grupa, Badel, Sardina, Dukat, Cromaris, Kraš, Dalmacijavino, Fortenova grupa, Pivac, Gavrilović, Žito, Vindija, Koestlin, Kutjevo, Ravlić, Ferbežar, Đanić obrt, Kuća meda Županja, OPG Kalić Zvonimir, PP Orahovica, Udruga Graševina Croatica, OPG Vučković, Udruga proizvođača Paškog sira, Klaster hrvatskog pršuta, Blato d.d., OPG Klaudia Krstičević, Dalmatia VINA, CROATIA vina mosaica, Stella Croatica, TerraMarascae, Mišlov, Zigante tartufi, Vinistra, S.I.C. prerada i trgovina ribom, Kampanjola, p.z. Vrbnik, Udruga proizvođača bučinog ulja Hrvatske, Tvrtka Grbić, Promes Cvanciger, Obrt Ma Cherie, Naše klasje, OPG Šarčević Ilija, Jabuka HR, San Antonio, HAIMMU, DR. Andrija Štampar, Hrvatske šume.



Posjetitelji su uživali i u tradicionalnim hrvatskim gastro delicijama u nacionalnom hrvatskom restoranu u Hrvatskoj hali na sajmu, sudjelovati u brojnim nagradnim igrama i osvojiti prigodne i ukusne nagrade iz Hrvatske, te uživati u zabavnom programu.


U nedjelju je poklon paketom hrvatskih proizvoda nagrađen sretni posjetitelj kojim je prvoga vikenda sajma zaokružena brojka od rekordnih 100.000 posjetitelja, priopćeno je iz Ministarstva poljoprivrede.