Akcija SNV-a

Šef Škorinog stožera opet o ćirilici na plakatima: ‘Besposlen pop i jariće krsti’

Dražen Ciglenečki

Foto B. Filić / PIXSELL

Foto B. Filić / PIXSELL

Napisali smo DIP-u da se ne miješamo u izbore niti smo kontaktirali s kandidatima nego da smo samo ove izbore odlučili iskoristiti za skretanje pažnje na ćirilicu, rekao je Boris Milošević, predsjednik SNV-a



U Srpskom narodnom vijeću odlučili su tijekom predsjedničke kampanje ublažiti animozitet prema ćirilici na način da su to pismo upotrijebili za svoje plakate s izbornim sloganima Kolinde Grabar-Kitarović, Zorana Milanovića i Miroslava Škore. Međutim, Državnom izbornom povjerenstvu nije baš jasno što je SNV htio akcijom »Da se bolje razumijemo«, čak su posumnjali da oni možda nezakonito promoviraju troje najpopularnijih predsjedničkih kandidata.


Zato je DIP uputio dopis izbornim stožerima spomenutih kao i SNV-u, tražeći da im oni odgovore o čemu je tu točno riječ. Konkretno, zanima ih jesu li predsjednica Republike, Milanović i Škoro naručili te plakate, koje je onda SNV financirao, ili su, pak, to prihvatili kao njihovu donaciju u proizvodima i uslugama. Rok za odgovore izbornih stožera bio je prošli ponedjeljak, a DIP-u su se očitovali suradnici Kolinde Grabar-Kitarović i Zorana Milanovića, dok su ih ljudi Miroslava Škore ignorirali. Stožeri dvoje navedenih negirali su da imaju bilo kakve veze s akcijom SNV-a. Primjerice, Milanovićev stožer odgovorio je DIP-u da on nije naručio plakate na kojima ćirilicom piše »Normalno, predsjednik s karakterom«, da mu nisu niti nuđeni, a i da jesu da ih ne bi prihvatio kao donaciju.


Škorin glasnogovornik Mate Mijić objasnio nam je da nisu odgovorili DIP-u jer im »cijela priča djeluje nadrealno«.




– Otkud nekome uopće ideja da bi Miroslav Škoro naručio plakate od SNV-a ili da bi oni njemu donirali, a on tu donaciju prihvatio?! Znalo se od prvog trenutka da se radi o samostalnoj akciji SNV-a koja nema veze s kandidatima za predsjednika, a ponajmanje s Miroslavom Škorom. Očito i ovdje vrijedi ona – besposlen pop i jariće krsti, rekao nam je Mijić.


Jednako je začuđen Boris Milošević, predsjednik SNV-a.


– Nas su iz DIP-a pitali i namjeravamo li napraviti plakate i za ostale kandidate. Napisali smo im da se ne miješamo u izbore niti smo kontaktirali s kandidatima nego da smo samo ove izbore, koji su top tema u Hrvatskoj, odlučili iskoristiti za skretanje pažnje na ćirilicu. To smo tako komunicirali i mislim da je dio javnosti to tako i shvatio. Odabrali smo ova tri kandidata isključivo zato što su se oni do trenutka kad smo krenuli u izradu plakata najviše isprofilirali. Da smo znali da će se kandidirati i Anto Đapić, vjerojatno bismo imali i ćirilični plakat s njegovim sloganom, ističe Milošević.