GP Krk

Novi iskorak hrvatske tvrtke: Krčkim graditeljima obnova obilaznice Ljubljane

Edi Prodan

Obnovljeno će biti 3,3 kilometra ljubljanske »obvoznice« / snimio M. GRACIN

Obnovljeno će biti 3,3 kilometra ljubljanske »obvoznice« / snimio M. GRACIN

Vrijednost radova je 6,7 mil. eura, bez poreza. GP Krk ulazi i u najuži krug tvrtki kojima će biti povjerena iznimno vrijedna rekonstrukcija slovenskih željeznica



GP Krk je dobio još jednu potvrdu svojih vrijednosti – na javnom natječaju za obnovu sjevernog dijela obilaznice Ljubljane je, zajedno s partnerskom tvrtkom CBE Inženiring s kojom su već izvodili neke od poslova, njihova ponuda izabrana kao najbolja i najpovoljnija. Vrijednost radova je 6,7 milijuna eura, riječ je o iznosu bez DDV-a, odnosno poreza, a rok za izvedbu radova je 88 dana, kako bi se krajem rujna promet vratio u punu protočnost.


Četiri faze


Obnova će se odvijati u četiri faze, a posebna se pozornost mora posvetiti zaštiti voda, kako tijekom same izgradnje, tako i kad cesta bude u funkciji jer je postavljen zahtjev za maksimalnom pažnjom u odvodnjai oborinskih voda kako ne bi došlo do njihovog kontakta s prirodnim tokovima vode.


Uspjeh krčkih graditelja na slovenskom tržištu još je jedna potvrda njihovih vrijednosti, sve češće vidljivih i u toj susjednoj nam zemlji. Sjećamo se da je prije točno godinu dana otvoren bazen Kolezija što je imalo jako dobar odjek u slovenskoj javnosti, no tu su i poslovi na obilaznici u Ilirskoj Bistrici, radovi u Luci Koper kao i još niz infrastrukturnih radova.




– Zadovoljni smo s poslom dobivenim na obnovi ljubljanske obilaznice jer smo prema našem godišnjem planu i predvidjeli da nam vrijednost poslova u Sloveniji mora imati volumen od oko 25 posto ukupnog godišnjeg prometa. S obzirom na to da ćemo ove godine dosegnuti, nadam se jer je tempo u prvom polugodištu zadovoljavajući, 100 milijuna eura prometa, poslovi u Sloveniji bi morali težiti oko 25 milijuna eura, istaknuo je direktor GP-a Krk Josip Purić.


Iako posao na ljubljanskoj »obvoznici« možda i nije pretjerano velik, radi se o 3,3 kilometra obnove ceste, iznimno je značajan jer u slučaju kvalitetne izvedbe i poštovanja rokova otvara čitav niz drugih poslova u slovenskoj cestogradnji.


Oprezna ambicija


Svakako da je najveća pažnja usmjerena prema izgradnji 13 kilometara dugog pravca Pyhrnske autoceste što će konačno spojiti Ptuj i Macelj, ali možda je još važnija činjenica da Slovenija ima iznimno bogatu strukturu prometnica od čega 600 kilometara otpada na autoceste. Osim toga, GPKrk ima ambiciju, zajedno s partnerima, sudjelovati u izgradnji željezničke infrastrukture za čiju rekonstrukciju i u Sloveniji postoje značajni planovi.


– Uvijek sam oprezan kad se govori o širenju novih poslova jer jedno su milijuni koji se investiraju, sasvim nešto drugo je naša realna zarada. No da sam zadovoljan kako se poslovi u Sloveniji šire – jesam. Tim više što ove godine slavimo i 60 godina postojanja naše tvrtke pa je pogled od vremena nastanka, iz sredine pedesetih godina, pa sve do danas kad zapošljavamo više od 800 radnika i stižemo do iznimno značajne visine godišnjeg prometa, uistinu impresivan, zaključio je Purić.