Šef Reformista

Čačić: Kolakušiću brojevi nisu jaka strana, sumnjam da je itko potpisao išta za njega

Hina

Foto Darko Jelinek

Foto Darko Jelinek



VARAŽDIN Predsjednik Reformista Radimir Čačić u subotu je iz Varaždina odgovorio predsjedničkom kandidatu Mislavu Kolakušiću, koji je u petak izrazio sumnju u broj potpisa koji ta stranka prikupila za kandidaturu Zorana Milanovića, rekavši da Kolakušiću “brojevi nisu jaka strana”, a on “iza svojih uvijek stoji”.


Čačić i Narodna stranka – reformisti u ponedjeljak su u prostorijama SDP-a u Zagrebu predali više od 7.500 potpisa potpore predsjedničkoj kandidaturi Zorana Milanovića. Mislav Kolakušić u petak je Državnom izbornom povjerenstvu predao svoje potpise, a tada je, među ostalim, izjavio da sumnja u broj potpisa koji su prikupili Reformisti za Milanovića.


Predsjednik Reformista komentirao je Kolakušićevu izjavu kazavši da kod njega cijeni što “barem izgleda da vjeruje u to što govori, bez obzira što govori”.




„Ako mene pitate, ja iskreno sumnjam da je itko ikada potpisao išta za njega“, izjavio je Čačić i ustvrdio da Kolakušiću “brojevi nisu jaka strana kad je desetak godina studirao pravo gdje nema matematike”.


„Kad ja iznesem neki broj – dobro je poznato u ovoj zemlji da ja iza tog broja stojim. Što se tiče njegovih brojeva i onih smiješnih 20-ak tisuća za kampanju u europskim izborima, DIP je već utvrdio da je bila financijska manipulacija jer nije prijavio sredstva udruge. Sklon je tome, a svatko po sebi sudi“, izjavio je Čačić, koji je najavio sigurnu pobjedu Zorana Milanovića na sjeveru Hrvatske.


Više ozbiljnosti svih strana koje sudjeluju u ovoj vrlo štetnoj situaciji za učenike


Predsjednik Reformista i varaždinski župan komentirao je i situaciju sa štrajkom učitelja rekavši da je najviše ispaštaju učenici.


“Potrebno je malo više ozbiljnosti svih strana koje sudjeluju u ovoj otužnoj i vrlo štetnoj po učenike situaciju kojoj svjedočimo zadnjih 36 dana”, kazao je Čačić i prozvao Vladu zbog nesnalaženja u toj situaciju.


“S druge strane prilično visoka razina, u odnosu na interese učenika, neprepoznavanja stvarnih potreba u hrvatskom školstvu i od strane sindikata“, dodao je Čačić zaključivši da su plaće jedan dio priče, a dostojanstvo drugi, dok se o neracionalnosti sustava i lošem ukupnom rezultatu hrvatskog sustava obrazovanja uopće ne govori, a trebalo bi.