Business Destinations

Britanski magazin: Hrvatska najbolja destinacija poslovnog turizma u 2018.

Alenka Juričić Bukarica

Ilustracija / Snimio Sergej DRECHSLER

Ilustracija / Snimio Sergej DRECHSLER

Istraživanja među hotelijerima pokazuju da poslovni gosti čine 10 do 15 posto udjela svih hotelskih gostiju, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić



Britanski magazin Business Destinations izabrao je Hrvatsku za najbolju destinaciju poslovnog turizma u 2018. Hrvatska turistička zajednica (HTZ) ovo je priznanje osvojila u kategoriji „Europe“, u sklopu koje su se dodjeljivale i nagrade za najbolje hotele, zračne luke, aviokompanije, objekte i usluge koje su dio vrhunske ponude u industriji poslovnih putovanja.


– Ova je nagrada za nas još i važnija jer nominacije i izbor pobjednika provodi uredništvo časopisa zajedno s brojnim čitateljima i korisnicima poslovnih usluga diljem svijeta. Naime, poslovni turizam predstavlja važan turistički proizvod jer individualni i grupni poslovni gosti čine stabilan izvor potražnje koja je, ovisno o trendovima, najizraženija u razdobljima pred i posezone. Također, istraživanja među hotelijerima pokazuju da poslovni gosti čine 10 do 15 posto udjela svih hotelskih gostiju, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako je s ciljem daljnjeg jačanja i razvoja MICE turizma u prošloj godini oformljen i Kongresni odjel unutar HTZ-a.


Inače, Business Destinations predstavlja putnički časopis i internetski portal namijenjen poslovnim putnicima, kao i svim djelatnicima koji rade u industriji poslovnih putovanja.




Magazin se pozicionirao kao ključni izvor informacija i inspiracije za poslovna putovanja pritom pokrivajući širok raspon tema od ekskluzivnih hotela, odmarališta i konferencijskih destinacija do luksuznih proizvoda i usluga, navode u HTZ-u.