Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 15° 4n
Sutra: 15° 15° 4n
17. listopada 2019.

Sir Martin Sorrell dolazi na Dane komunikacija

Sir Martin Sorrell dolazi na Dane komunikacija
Sir Martin Sorrell dolazi na Dane komunikacija
Autor:
Objavljeno: 7. ožujak 2019. u 8:55 2019-03-07T08:55:17+01:00

Osnivač najveće marketinške mreže na svijetu – WPP-a i najpoznatija osoba u industriji tržišnog komuniciranja dolazi u Rovinj

Organizatori Dana komunikacija, koji će se od 28. do 30. ožujka održati u Rovinju, na press konferenciji najavili su dolazak jedne od najutjecajnijih osoba na svijetu prema Time 100 i osnivača WPP-a, najveće marketinške mreže na svijetu – Sir Martina Sorrella.

 

“Svake godine dovodimo sve bolje predavače. Mali lokalni festival izrastao je u mjesto koje posjećuju neke od najvećih faca naše industrije.Ove godine ih imamo već dosta, a šećer dolazi na kraju – Sir Martin Sorrell, osoba koju je ugledni The New Yorker proglasio najvećim celebrityem u svijetu tržišnog komuniciranja. Ovo je novi veliki iskorak našeg festivala kojem već dugo tepaju “mali Cannes“, a koji ne želi biti ničiji mali”, s entuzijazmom je najavila direktorica festivala i programa Dana komunikacija, Dunja Ivana Ballon.

Dunja Ivana Ballon_Pixsell

Sir Martin Sorrell karijeru je započeo prije više od trideset godina preuzimanjem male britanske tvrtke za proizvodnju žičanih košarica za dućane zvane Wireand Plastic Products i od nje stvorio multinacionalnog marketinškog giganta, tvrtku WPP koja je brojčano i po prihodu najveća na svijetu s više od 3000 ureda u 112 zemalja. Danas je WPP vlasnik nekih od najvećih oglašivačkih agencija na svijetu među kojima su Grey, Ogilvy, GroupM, MediaCom, Mindshare, Wavemaker, Kantar i brojne druge. Na čelu tvrtke bio je duge 33 godine i time postao najdugovječniji te najbolje plaćeni direktor, i to tvrtke koja se nalazi na cijenjenom Financial Times Stock Exchange 100 indexu. Nakon višegodišnjeg uspješnog rada u WPP-u Sorrell je odstupio s mjesta izvršnog direktora i posvetio se novom izazovu i projektu – tvrtki S4 Capital.

“Na Danima komunikacija serviramo znanje na pladnju – dovodimo rekordan broj predavača, a kreiran je najjači program dosad”, izjavio je Davor Bruketa,predsjednik Uprave HURA-e.

 

Dani komunikcija_Pixsell

Do sada najavljeni predavači Dana komunikacija su: Sir Martin Sorrell (Chairman, S4 Capital); osvajač nagrade za najboljeg oglašivača na svijetu Matt Biespiel; digitalni evanđelist YousefTuqanTuqan; etički haker Ralph Echemendia; potpredsjednik VICE Media s titulom Star ofTech City Mark Adams; prankster, novinar i autor br. 1 fake restorana u Londonu na TripAdvisoru Oobah Butler (projekti: TheShed, Giorgio Peviani Jeans, fakeOobah); autoritet u svijetu novih tehnologija i AI-ja za brendove YifeiChai; autor bestsellera i stručnjak za bihevioralni marketing Mark Earls (akaHERDmeister); Steve Vranakis, izvršni kreativni direktor Google Creative Laba;SwatiBhattacharya,prva kreativna direktorica u Indiji i ambasadorica Cannes Lionsa;Che-Wei Wang, lider generativnog dizajna, MIT alumni i izlagač poznate MoMA-e; Jessica Chapplow (e-commerce&emergingplatforms); Aaron Sherinian (Vice President, Global Communications Transformation, Philip Morris); Ali Ali, jedan od top 10 redatelja na svijetu i autor slavnog virala NeverSay No to Panda te mnogi drugi.

Bruketa je najavio još jednu novost; koliko su Dani komunikacija zapravo neuobičajen festival znaju i sami predavači koji nakon svog predavanja odlaze na quickie u šumicu. Riječ je, naravno, o novoj dvorani Quickie koja se nalazi u šumici hotela Lone i koja je jedinstvena po tome što će sudionici predavače moći izravno pitati sve što ih zanima – i na ta pitanja dobiti jednako izravne odgovore.

 

O Danima komunikacija:

Dani komunikacija bilježe sve veći porast posjetitelja, a ove godine održat će se od 28. do 31. ožujka 2019. godine, tradicionalno u hotelu Lone. Organizatori najavljuju zanimljiv i raznolik sadržaj te pozivaju sve oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije na festival koji je još prošle godine oborio sve rekorde posjećenosti. Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com.

HURA!:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA!-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA! organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA!-i na www.hura.hr.

IAB Hrvatska:

IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

Iz kategorije: Promo sadržaji

Pogledaj sve