Promjene u izgledu

Od idućeg tjedna korištenje novog loga: Facebook svojoj “obitelji” dao potpuno novi izgled

P. N.

FOTO/Pixabay

FOTO/Pixabay

Logo bi se trebao početi koristiti sljedećeg tjedna.



Facebook je ovog ponedjeljka otkrio novi logo koji će predstavljati kompaniju u sklopu koje su i Facebook i Instagram i WhatsApp, prenosi MSN. Logo nosi naziv kompanije i mijenja boje prema svakoj aplikaciji. Tako vidimo primjerice zelenu (koja predstavlja WhatsApp) i nijanse ružičaste (koja stoji za Instagram).


Ovaj potez trebao bi u prvi plan staviti čitav niz servisa, uključujući slanje poruka, dijeljenje fotki, virtualnu realnosti i (trenutno u izradi) digitalne novčanike za kriptovalutu. Prije nekoliko mjeseci iz Facebooka su najavili da će u sve svoje aplikacije umetnuti “by Facebook”, no tek sada je otkriveno da će umjesto prepoznatljive plave ikone Facebooka stajati ovaj novi logo. Sam Facebook će i dalje imati svoj “stari” prepoznatljivi logo.


Novi brending će biti otisnut na Facebookovu “obitelj” koja osim navedenih, uključuje i Oculus, Workplace, Portal i Calibru, prema izvršnom marketinškom direktoru Antoniu Luci.




“Danas ažuriramo brending naše kompanije da bude jasnije koji proizvodi dolaze iz Facebooka. Predstavljamo novi logo kompanije i dodatno odvajamo Facebook od njegovih aplikacija. Novi korporativni logo je puno bolji način komuniciranja naše vlasničke strukture za ljude i kompanije koje koriste naše usluge za spajanje”, objasnio je.


Logo bi se trebao početi koristiti sljedećeg tjedna, a umetnut će se u sve proizvode i aplikacije nad kojima Facebook ima vlasništvo.