Profinjen i prostran

PETA GENERACIJA HITA Prve isporuke nove Honde CR-V stižu na jesen

Edi Prodan

Još dojmljivija – Honda CR-V

Još dojmljivija – Honda CR-V

Prve isporuke nove Honde CR-V opremljene 1.5 l VTEC turbo benzinskim agregatom očekuju se u jesen 2018., dok će ona s hibridnim pogonom, stići za godinu dana, početkom 2019. godine



Honda će u Ženevi predstaviti petu generaciju svog jako traženog SUV-a CR-V koji bi se u prodaji morao pojaviti na jesen ove godine. Riječ je k tome o europskoj verziji novog CR-V-a koji se inače u SAD pojavio prije nekoliko mjeseci.


Nova generacija najprodavanijeg SUV-a na svijetu, prethodna se pojavila 2012. da bi 2015. godine doživjela i lagani redizajn, napravit će veliki iskorak u odnosu na prethodni model – u kvaliteti interijera, profinjenosti i prostranosti. Ono gdje se više priklanja evolutivnim metodama je dizajn interijera te eksterijera. Maska automobila je istina bitno izražajnija, kao i bočna te stražnja linija. Straga se tako kao vrlo zanimljivi dizajnerski zahvat ističu elegantna svijetla koja su jako dobro uklopljena u okvir prozora petih vratiju. U dizajnu interijera najviše se ističe vodoravno postavljena 7-inčna kontrolna ploča koja ima dva zaslona, dok su sve najvažnije kontrole racionalizirane i pojednostavljene. Novi CR-V ima nešto veće proporcije od prethodnika, što nosi i znatno prostraniju unutrašnjost. Dužina mu je povećana za tri centimetra te sada iznosi 4.635 mm. Najbolja klasična učinkovitost prostora naglašena je udobnom unutrašnjošću za sve putnike. Prtljažni prostor je širi i dublji, a odlikuje se jednostavnim pristupom koji olakšava utovar te istovar težih predmeta. Ono što je na kraju posebno zanimljivo – CR-V po prvi put nudi i opciju sa sedam sjedala.


Voluminoznija sve do sedam sjedala


Voluminoznija sve do sedam sjedala





Nova šasija je najsofisticiranija ikada te osigurava da novi CR-V pruži privlačan doživljaj vožnje s najvećom udobnošću, ali i pravu off road sposobnost vožnje. Dakako, uz ponudu opcije s pogonom na prednju osovinu, nudit će se i s integralnim pogonom.


Fenomenalna središnja konzola


Fenomenalna središnja konzola



Novi agregati nudit će impresivnu učinkovitost i voznu sposobnost. Prvi puta, Honda hibridna tehnologija bit će implementirana u SUV za europsko tržište. Kao što se moglo i očekivati, CR-V više neće u ponudi imati dizelski agregat, ma koliko je bio hvaljen i štedljiv, već će ulogu najštedljivije pogonski jedinice preuzeti hibridna tehnologija.


Prve isporuke nove Honde CR-V opremljene 1.5 l VTEC turbo benzinskim agregatom očekuju se u jesen 2018., dok će ona s hibridnim pogonom, što će uz elektromotor koristiti i 2-litreni benzinac, stići za godinu dana, početkom 2019. godine. Dodajmo još da će CR-V biti u ponudi s manualnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa kao i s automatskim, točnije varijabilnim mjenjačem.