Žestoka konkurencija

BMW obranio poziciju vodećeg proizvođača luksuznih automobila

Hina

Foto Reuters

Foto Reuters

Sve su mu žešća konkurencija u posljednje vrijeme također njemački proizvođači Audi i Mercedes-Benz, koji ga tjeraju da proširi lepezu modela.



FRANKFURT – BMW je u 2015. godini zadržao poziciju vodećeg proizvođača luksuznih automobila u svijetu, pokazuju u ponedjeljak objavljeni podaci, obranivši time titulu kojoj su se najviše približili njegovi njemački konkurenti Audi i Mercedes-Benz. 


BMW je prošle godine prodao ukupno 1,91 milijun automobila, zahvaljujući u prvom redu snažnoj potražnji za terencima poput modela X5, koja je uvećana za 5,2 posto u odnosu na godinu ranije. Proizvođač sa sjedištem u južnonjemačkoj saveznoj zemlji Bavarskoj time je 11. godinu zaredom obranio titulu vodećeg u svijetu proizvođača luksuznih automobila.


Sve su mu žešća konkurencija u posljednje vrijeme također njemački proizvođači Audi i Mercedes-Benz, koji ga tjeraju da proširi lepezu modela.




Mercedes je prošle godine povećao prodaju 13,4 posto, uz prodanih ukupno 1,87 milijuna vozila. Slijedi Audi s prodanih 1,8 milijuna vozila, 3,6 posto više nego u godini ranije. Obje su kompanije upletene u skandal s krivotvorenjem podataka o emisijama štetnih plinova, zbog čega se Audijeva krovna kompanija Volkswagen suočava s brojnim tužbama.


U 2014. BMW je prodao 1,81 milijun luksuznih automobila. Audi je bio na drugom mjestu s 1,74 milijuna dok ih je Mercedes-Benz prodao 1,65 milijuna.