Case study natjecanje

REALIZATOR Veliki interes studenata za rješavanje stvarnih poslovnih slučajeva

Ingrid Šestan Kučić

Foto V. Karuza

Foto V. Karuza



RIJEKA – Zaklada Sveučilišta u Rijeci pokrenula je treću ediciju case study natjecanja za riječke studente Realizator 2018. , a iako prijave za natjecanje traju do 21. listopada otvorenje Realizatora privuklo je veliki broj studenata.


Riječ je o projektu koji je potaknut s ciljem povezivanja akademske, gospodarske zajednice i javnog sektora, a studentima su danas predstavljeni poslovni slučajevi Doma zdravlja Primorsko-goranske županije, Geotecha d.o.o., Grada Rijeke, Jadranka hotela d.o.o., JGL-a d.d., i Namještaja Mima d.o.o. Naime, natjecanje Realizator osmišljeno je na način da kod studenata, radom na stvarnim poslovnim izazovima, te kroz različite edukacije, potiče vještine potrebne za tržište rada, razvija praktično iskustvo, promiče kreativnost i inovativnost, te stvara mrežu suradnje s potencijalnim poslodavcima.


Dobrodošlicu novim natjecateljima je poželjela ravnateljica Zaklade, Iva Rinčić, istaknuvši da studente čekaju sati i sati fizičkog i mentalnog rada, ali i dva mjeseca druženja, razmišljanja i učenja. Naime, ovogodišnji Realizator je kreiran u pet modula: Start, Learn, Mingle, Play & Win, a osim natjecateljskog djela, studenti mogu sudjelovati u edukacijama iz područja inovacija i kreiranja poslovnih ideja, čuti iskustva riječkih kreativaca, inovatora i poduzetnika na tribini »(Ne)uspjeh: Moja priča«, usavršiti svoje pitching vještine, te se neformalno družiti na prigodnim događanjima. Ovogodišnja novost je i otvaranje prijava studentima Veleučilišta u Rijeci.




Poslovni slučajevi kojima će se ove godine baviti studenti su centralno naručivanje pacijenata, kako 360 kamerom izraditi 3 D model stijnskog pokosa, Riječki tulen – TunelRI, rast brenda Vizol S, ljekoviti Lošinj i diferencijacija proizvoda i usluga od konkurencije. Prva tri najbolja rješenja svih slučajeva bit će novčano nagrađena, a partner natjecanja Step Ri znanstveno-tehnologijski park osigurao je pobjedničkim timovima i službeni razgovor za pristup programu predinkubacije inovativnih poslovnih ideja. U protekle dvije godine na natjecanju je sudjelovalo više od 140 studenata, raspodijeljenih u 49 timova. Ukupno je zaprimljeno više od 40 poslovnih rješenja od kojih su najbolja nagrađena novčanim nagradama ukupne vrijednosti 40.500 kuna.