Sljedeće sezone vozit će veći i brži katamaran
Od 1. lipnja do 30. rujna na ovoj će liniji ploviti katamaran »Antonia«, brži i većeg kapaciteta od katamarana »Melita«, no neće ploviti svakodnevno, nego tri puta tjedno u lipnju i rujnu, odnosno četiri puta tjedno tijekom srpnja i kolovoza
RIJEKA Brzobrodsku linija Rijeka – Zadar i iduće će sezone održavati katamaran zadarske tvrtke G&V Lines Ieadera, ali iz reda vožnje ispada Novalja, dok će nova luka pristajanja biti Silba, potvrdio nam je direktor G&V-a Dražen Montana.
Iduće sezone od 1. lipnja do 30. rujna na ovoj će liniji ploviti katamaran »Antonia«, brži i većeg kapaciteta od katamarana »Melita« koji je na liniji plovio prošlog ljeta, no više neće ploviti svakodnevno, nego tri puta tjedno u lipnju i rujnu, odnosno četiri puta tjedno tijekom srpnja i kolovoza, a cijene karata bit će, objašnjava Montana, nešto više nego protekle sezone.
Brzobrodska linija ove kompanije uvedena je ove godine tijekom turističke sezone, a katamaran je svakodnevno plovio između Rijeke i Zadra uz pristajanje u Krku, Loparu na otoku Rabu te Novalji. Zbog slabog interesa putnika za Novalju te velikog broja upita za Silbu, u G&V Lines Ieadera odlučili su izmijeniti vozni red.
– Nakon detaljne analize sezone, odlučili smo za iduću uvesti neke novosti. Najvažnija je da katamaran neće više pristajati u Novalji, zbog vrlo slabog interesa putnika za tu destinaciju, posebno na plovidbi iz Zadra prema Rijeci. Umjesto Novalje, plovit ćemo do Silbe, s obzirom na neočekivano velik interes i broj upita za plovidbu prema toj luci tijekom prošlog ljeta. Sigurni smo da ćemo imati dovoljno putnika za Silbu, vikendaša i turista, posebno iz Rijeke, jer sada, da biste iz Rijeke i okolice stigli na Silbu, prvo morate otputovati u Zadar ili Pulu pa tek nakon toga katamaranom na Silbu, što oduzima puno vremena, a i košta više, kaže Montana.
Analize popunjenosti katamarana u pojedinim danima, dodaje, pokazale su da je radnim danom putnika bilo relativno malo, dok je vikendom interes putnika bio čak i veći od broja raspoloživih sjedala.
– Zbog toga iduće sezone nećemo više ploviti svakodnevno, nego u lipnju u rujnu petkom, nedjeljom i utorkom, a u srpnju i kolovozu još i subotom. Vikendom imamo odličnu popunjenost, a utorak smo dodali jer toga dana u sezoni ne plove katamarani na državnoj liniji Pula – Zadar, koji pristaju na Silbi. Na liniji će ploviti katamaran »Antonia«, s kapacitetom prijevoza 240 putnika, koji je brži od katamarana kojim smo liniju održavali prošlog ljeta, a uz to nudi više komfora. Ima veliki salon, bar te više ulaza i izlaza, što će osigurati kraće vrijeme iskrcaja i ukrcaja putnika u lukama, a time i kraće putovanje, kaže Montana.
Za prošlu sezonu, iako je Novalja podbacila, kaže kako su pozitivno iznenađenje bili Krk i Lopar.
– Interes putnika za te dvije destinacije bio je više nego zadovoljavajući, posebno kako je sezona odmicala. Očito je sve više ljudi čulo za novu liniju pa je i putnika prema kraju sezone bilo svakim danom sve više. To i ne čudi kada pogledate koliko vam vremena treba da ljeti automobilom stignete iz Zadra ili Rijeke do Raba, sa svim gužvama na cesti i čekanjem trajekta, a i sve je više turista koji uopće ne dolaze automobilom pa je za njih katamaran idealno rješenje. Uglavnom, Lopar i Krk sigurno i dalje ostaju u plovidbenom redu, zaključuje Montana.