ADDIKO BANK

Banka u Opatiji zatvorena, klijenti ne žele u Rijeku i Viškovo

Aleksandra Kućel Ilić

Mještani Opatijske rivijere neugodno su iznenađeni odlukom o ukidanju opatijske poslovnice. Iz Addiko Bank odgovaraju da je u sklopu reorganizacije i optimizacije poslovanje iz Opatije preneseno na poslovnicu u Viškovu i dvije u Rijeci



OPATIJA Otkada je Addiko Bank krajem 2018. godine zatvorila vrata poslovnice u Opatiji, u prostorijama hotela Bristol, mnogi su klijenti ove banke ostali zatečeni. Tijekom siječnja smo dobili brojne upite mještana s područja Opatijske rivijere koji su gravitirali spomenutoj poslovnici. Kako smo saznali iz razgovora s njima, ukoliko vodstvo ove banke smatra da će u novonastalim okolnostima radi bankarskih usluga liburnijski klijenti putovati do Rijeke, odnosno Viškova, radi se o krivoj procjeni. Turistički orijentirana Opatijska rivijera na svom terenu ima otvoren velik broj drugih banaka pa neki od klijenata kažu da razmišljaju o tome da zbog zatvaranja opatijske poslovnice nekoj od njih ukažu svoje povjerenje.


S druge strane, dio klijentele se nada da će Addiko Bank u dogledno vrijeme otvoriti poslovnicu na nekoj drugoj lokaciji u Opatiji, a sve odgovore koji zanimaju javnost potražili smo od nadležnih u centrali ove banke.


Osjećaju se prevareni


U pismenom upitu odaslanom na adresu Addiko Banke naveli smo da su dosadašnji klijenti neugodno iznenađeni odlukom o ukidanju opatijske poslovnice te da gotovo svakodnevno dobivamo upite na ovu temu. Pitali smo ih koji je razlog zbog kojega su odlučili zatvoriti poslovnicu te zatražili pojašnjenja.


– Naime, Opatija je turističko središte i do danas nismo zabilježili slučaj da je neka od poslovnica banaka napustila grad. Naši čitatelji, a vaši klijenti su razočarani zbog ovog poteza te nam čak kažu i da se osjećaju prevareni. Naime, dok je postojala poslovnica u Opatiji, bila im je blizu i »na ruku«, što nije slučaj s poslovnicom u Viškovu, kojoj štediše s područja Liburnije, a pogotovo stanovnici uz sam obalni pojas, ne gravitiraju i jednostavno ne žele putovati do tamo radi bankarskih poslova.Molimo vas stoga da javnosti objasnite uslijed čega je došlo do zatvaranja opatijske poslovnice smještene u hotelu Bristol, u samome središtu grada.

Vaše klijente također zanima i jeste li razmišljali o otvaranju poslovnice Addiko Banke na nekoj drugoj lokaciji u Opatiji. Mnogi kažu da će ukoliko ne planirate ponovni rad na opatijskome području, biti prisiljeni odabrati neku od banaka koje na ovom terenu postoje te im nije jasno da uz sve reklame koje putem medija šaljete do krajnjih korisnika, vučete ovakve poteze. Neki su najavili odlazak iz vaše banke zbog ovakve odluke, a drugi nam kažu i da su već zatvorili račun i započeli suradnju s drugom bankom – pisali smo nadležnima u Addiko Banci.


Spajanje poslovanja


Ubrzo je stigao njihov pismeni odgovor iz Odjela za odnose s javnošću.– Addiko Bank je u sklopu reorganizacije i optimizacije poslovanja donio odluku o preseljenju i spajanju poslovanja opatijske poslovnice s poslovnicom u Viškovu i dvjema poslovnicama u Rijeci. Odluka je donesena na temelju analize poslovanja poslovnice te općenito preferencija klijenata u vidu učestalijeg korištenja digitalnih usluga internetskog i mobilnog bankarstva za svakodnevne financijske potrebe.

Poslovanje klijenata poslovnice Opatija je preneseno na spomenute tri poslovnice, gdje je klijentima na raspolaganju tim djelatnika koji je u potpunosti upoznat s njihovim poslovanjem. Svjesni smo činjenice da je dio klijenata preferirao blizinu poslovnice u Opatiji, ali kvaliteta usluge u spomenute tri poslovnice bit će na još višoj razini – poručili su iz Odjela za odnose s javnošću Addiko Banke.