Ambiciozna investicija

VELIKO ULAGANJE Uz more u Njivicama niče 80 “šumskih vila”. Pogledajte kako će izgledati

Mladen Trinajstić

Intenzivni radovi u njivičkom naselju Flora / Foto Mladen TRINAJSTIĆ

Intenzivni radovi u njivičkom naselju Flora / Foto Mladen TRINAJSTIĆ

Investicija u novi kompleks vila kao brand – Marbera Flora Green Villas – nije jedini novitet s kojim tvrtka Hoteli Njivice ulazi u novu turističku sezonu. U kampu »Njivice« u tijeku je postava 15 novih mobilnih kućica za kojima potražnja na tržištu i dalje raste



NJIVICE – Jedna od »najžešćih«, u financijskom smislu najzahtjevnijih, ali i očekivanim rezultatom najambicioznijih investicija u turističku ponudu otoka Krka zasigurno je ona koja se u sklopu ovogodišnjeg, čak 11 milijuna eura »teškog« investicijskog ciklusa njivičkih hotelijera već mjesecima oživotvoruje u šumovitom predjelu pored hotela Beli kamik.


U slikovitoj zoni nadomak mora gdje je do prije samo koji mjesec stajalo 80 isluženih, već dobrano ruiniranih bungalova naselja Flora, tvrtka Hoteli Njivice pokrenula je projekt njihove temeljite rekonstrukcije ili bolje rečeno transformacije u kompleks novih, suvremeno opremljenih kuća za odmor.


Novi brand


Radi se o iskoraku u smislu kvalitete, ali i vrste turističkog smještaja, ističe govoreći o spomenutim »šumskim vilama« direktor te iznimno uspješne hotelijerske tvrtke Zvonimir Tudorović, uvjeren da će dovršetkom projekta vrijednog nemalih 50 milijuna kuna, Njivice, a s njima i cijeli otok, dobiti originalan sadržaj po mjeri najzahtjevnijih gostiju.




Vizualizacija interijera jedne od vila


Vizualizacija interijera jedne od vila



Vizualizacija budućeg izgleda kompleksa vila


Vizualizacija budućeg izgleda kompleksa vila



– Ovaj projekt koji će se, završetkom ulaganja, pozicionirati kao naš novi brand – Marbera Flora Green Villas, podrazumijeva vrhunski smještaj u 80 prostranih vila unutar kojih će se u svakoj moći smjestiti od dvije pa do čak osam odraslih osoba te dvoje djece. Dizajnerski uređen prostor interijera stopljen s okolinom mediteranske šume u neposrednoj blizini mora samo je jedan od njihovih aduta, a ono na što smo posebno ponosni i čemu smo poklonili izuzetnu pažnju dorađenost je njihova oblikovanja, kao u interijerskom tako i u djelu njihova eksterijera – nastavlja čelnik njivičke hotelske tvrtke, napominjući da se ponuda Marbera Flora Green Villas kompleksa ni na koji način ne može uspoređivati sa sadržajima kakvi već neko vrijeme, čak i kroz one najluksuznije mobilne kućice, niču u dobrom dijelu jadranskih kampova.


Arhitektonski pečat


– Ovdje govorimo o značajno kvalitetnijem smještaju u prostranijim objektima koji nude znatno višu razinu ugode, privatnosti i autonomije u odnosu na »slične« oblike smještaja u prirodnom okruženju – nastavlja Tudorović, otkrivajući nam i da je u sve Marbera Flora Green Ville prepoznatljiv arhitektonski pečat utisnut od njihovih kreatora – arhitektica i arhitekata studija SKROZ. K tome, vrijedan će i vidljiv biti i rezultat rada koji su u osmišljavanju njihove čistoćom i minimalizmom »obojene« unutrašnjosti nedvojbeno uspjeli utkati dizajneri iz kolektiva Numen/ForUse.


Izgled jedne od vila u naselju Flora


Izgled jedne od vila u naselju Flora



– Iako je zbog kiše, blata i svih ostalih nepogoda koje nas u realizaciji ovog projekta već neko vrijeme prate i koje nas ponešto usporavaju još uvijek zapravo teško na terenu razaznati sve elemente koji će ovaj kompleks učiniti našim ponosom, ali i odskočnom daskom u jedan sasvim nov kvalitativni razred smještajnih usluga, uvjeren sam da ćemo već polovicom srpnja njegovim stavljanjem u funkciju moći pokazati sve što smo njime htjeli reći. A time ćemo stvoriti preduvjete kompletnog rebrandinga Hotela Njivice u holding unutar kojeg bi idućih godina više jednako ambicioznih turističkih projekata trebalo ugledati svjetlo dana diljem jadranske obale – otkriva nam Tudorović.


Izgled budućeg centralnog parka u kampu Njivice


Izgled budućeg centralnog parka u kampu Njivice



Čelnik njivičke hotelske kuće nam je prenio i da investicija u njihov novi komplekse vila (na lokalitetu bungalova koji zbog svoje derutnosti posljednjih godina nisu bili u funkciji) nije jedina novost kojom ulaze u novu turističku sezonu.


»Prestige« kategorija


– U kampu Njivice u tijeku je postava 15 novih mobilnih kućica za kojima potražnja na tržištu i dalje raste. Mobilne kućice kampa Njivice posebno su prepoznatljive zbog posebnog pristupa kvalitetnoj usluzi i brizi o gostu, a ono što će ovog ljeta ondje biti najveća novost tiče se radova na uređenju i opremanju »centralnog parka« s bazenima za djecu. Projekt je započet s realizacijom još u 2017. godini te će ove godine biti završen.


Hotel Beli kamik u sezonu s novim terasama


Hotel Beli kamik u sezonu s novim terasama



Kompleks uključuje prostor za druženje unutar kojeg se postavljaju različita igrala, gradi kompleks bazena za djecu ali i ugostiteljski objekt. Centralni park je smješten uz glavnu prometnicu kampa i logičan je nastavak shopping zone koja je također doživjela svoju transformaciju – ističe Tudorović, ne zaboravivši spomenuti i da su u kampu u tijeku i radovi na dovršetku nove zgrade recepcije.



Hoteli Njivice danas u svojim objektima ostvaruju nešto više od 400 tisuća noćenja. Plan nam je već ovog ljeta taj rezultat podići do gotovo 440 tisuća noćenja te tako pridonijeti učvršćenju Općine Omišalj na mjestu treće najsnažnije turističke destinacije otoka Krka, ističe Tudorović ne propustivši nam prenijeti i da ta kompanija ukupnim omišaljsko-njivičkim rezultatima, u smislu turističkog prometa, pridonosi sa čak 70 posto. Uzmemo li, uz sva naša ulaganja, u obzir i podatak da se nemali investicijski ciklus odvija i na području omišaljskog kampa Pušća u čiju izgradnju i opremanje naši kolege iz tvrtke Hadria također ulažu značajna sredstva, nije nerealno očekivati da bismo se uskoro, zajedničkim snagama, ovdje mogli »potući« i s našim otočnim susjedima oko druge pozicije na listi krčkih naj-destinacija, zaključuje Tudorović, ocijenivši da je i to jedan od argumenata koji bi zagovornici izgradnje plutajućeg LNG terminala trebali uzeti u obzir kod planiranja takvih, sa svim što se u turizmu radi i gradi potpuno nekompatibilnih projekata.



– Uređujemo suvremen prostor u kojem će gosti imati priliku iskusiti sasvim nov način prijama u kamp – nastavlja naš sugovornik spomenuvši i da će posjetitelji tog otočnog kampa od ove sezone moći uživati i u više mobilnih kućica »prestige« kategorije koja, osim prvog reda do mora, podrazumijeva i mogućnost korištenja manjih, »privatnih« bazena. Ukupna ulaganja u kamp dosižu 12,5 milijuna kuna, a njima, zaključuje Tudorović, treba pridodati i nastavak investicija u hotel Beli kamik, čiji cilj je njegovo skorašnje kategorizacijsko repozicioniranje u luksuzan, četirima zvjezdicama okićeni hotelski objekt.


Beli kamik će uskoro svojim gostima nuditi bitno unaprijeđen oblik ugostiteljske ponude u hotelskom restoranu. Ondje se, naime, već neko vrijeme dovršava preuređenje terase lobby bara u prizemlju te terase restorana na njegovom prvome katu, kao i interijera hotelskog restorana. U to se u ovoj fazi ulaže dodatnih pet milijuna kuna, zaključuje prvi čovjek te otočne hotelske kuće.