TZ otoka Krka

Boduli za Uskrs očekuju čak 70 posto više gostiju

Mladen Trinajstić

Foto: Marko Gracin

Foto: Marko Gracin

Tijekom uskrsnog vikenda očekuje se dolazak oko 4 tisuće mahom njemačkih, austrijskih, talijanskih i slovenskih gostiju te ostvarenje oko 12 tisuća noćenja, 70-ak posto više od lanjskog te dvostruko više od Uskrsa 2015.



OMIŠALJ Da se turistička sezona približava, ali i da su, kao i uvijek dosad, otočani za nju u potpunosti spremni, potvrdila je jučerašnja tiskovna konferencija na kojoj je direktorica TZ-a otoka Krka Majda Šale, skupa s kolegama iz lokalnih TZ-a s cijelog otoka, objavila niz s turizmom povezanih informacija, brojki i predviđanja.


Predstavljajući očekivanja povezana s nadolazećim uskrsnim blagdanima koje Krčani obično smatraju otvorenjem one »prave« (pred)sezone, Šale je istaknula da se tijekom uskrsnog vikenda na Krku očekuje dolazak oko 4 tisuće mahom njemačkih, austrijskih, talijanskih i slovenskih gostiju te ostvarenje oko 12 tisuća noćenja, 70-ak posto više od lanjskog, te dvostruko više od datumski usporedivijeg, preklanjskog Uskrsa koji je »padao« početkom travnja.


Uloženo 47 mil. eura


Sve upućuje, a to potvrđuju i najave koje nam stižu sa svih sajmova na kojima se otok Krk proteklih mjeseci predstavljao, da je pred nama odlična turistička sezona, odnosno godina u kojoj već sad nije preoptimistično najaviti da bismo i u pogledu fizičkih, i financijskih ostvarenja mogli premašiti rekordne brojke iz 2016. – 750 tisuća dolazaka te 4,5 milijuna noćenja – najavila je direktorica TZO-a Krka, s kojom su na presici u galeriji Lapidarij predstavnike otočnog turističkog gospodarstva i novinare s aktualnostima upoznale i nedavno ustoličena direktorica TU TZO-a Omišalj Andrea Orlić Čutul te općinska načelnica i predsjednica TZO-a Omišalj Mirela Ahmetović.




A da otočani novu sezonu i očekivane rekorde nisu čekali prekriženih ruku, potvrdio je i prigodni »presjek investicija« kojih je proteklih mjeseci bilo kao nikad prije. – Na Krku je tijekom ove zime uloženo ili se još ulaže, više od 47 milijuna eura, odnosno golemih 350-ak milijuna kuna, rekla je Šale, napomenuvši da tu nisu uključena neizravna ulaganja otočnih lokalnih samouprava u turističku i javnu infrastrukturu.


Investicije u kvalitetu


Podsjećajući na niz investicija koje se trenutno odvijaju u objektima Hotela Njivice, Valamar Riviere, Falkensteiner Hotela Punat, tvrtke Hadria (odnedavno prisutne u Omišlju) te nizu manjih, privatnih smještajnih objekata diljem otoka, Šale je ustvrdila i da će bodulske smještajne usluge ove godine biti na značajno višoj razini te da stalna, nemala ulaganja svih krčkih hotelijera taj otok pozicioniraju na mjesto jedne od najprepoznatljivijih destinacija u Hrvatskoj, kako u smislu kvalitete smještaja, tako i cjelokupne ponude.


Sadržajnosti i raznolikosti ponude trebao bi pridonijeti i niz novih, zanimljivih sportsko-rekreacijskih, gastro te kulturno-zabavnih manifestacija kojima će otočani ispuniti predsezonske vikende. »Krk food fest« koji se ovih dana diljem otočnih ugostiteljskih objekata počinje »kotrljati« kroz upravo započele Dane šurlica i šparoga, jedan je od takvih brendova zbog kojih će na taj turistički najživlji otok, idućih tjedana »potegnuti« mnogi, kako iz Hrvatske, tako i iz inozemstva, zaključila je Šale.