Prvi koraci suradnje

Šef istraživanja Hyundaija o supertajnom projektu s Matom Rimcem: “Svi će biti iznenađeni”

P. N.

Reuters

Reuters

Za sada se još ne zna o kakvim vozilima će se raditi, ali, ako piše CarBuzz, poznato je da će od ta dva najmanje jedno biti sportsko električno vozilo. Pokušali su od Alberta Biermanna doznati više detalja od tom “supertajnom” projektu, no šef istraživanja Hyundaija želio je reći samo ovo. “Supertajni projekt s Rimcem imat će vrlo ograničenu proizvodnju”



Rimac Automobili očito su jako bitni za budućnost korejske automobilske industrije, Hyundaija i KIA-e, što je vidljivo iz izjave njihovog globalnog šefa istraživanja i razvoja, dr. Alberta Biermanna, inače bivšeg visokopozicioniranog zaposlenika BMW-a, koji je za CarBuzz izjavio da je “tehnološka razina u Rimac Automobilima vrlo visoka” i da je to u skladu s “njihovim vjerovanjem da ništa nije nemoguće”, javlja Index.


Veliki je to kompliment za, još uvijek za globalne pojmove, relativno malu kompaniju iz Svete Nedelje pored Zagreba, jer stiže od velike automobilske grupacije iz jedne od tehnološki najnaprednijih zemalja.


Da Korejci zaista vjeruju u Rimac Automobile, potvrdili su u svibnju ove godine kada je objavljeno da ulaze i u njihovu vlasničku strukturu. Hyundai Motor Company i Kia Motors Corporation koji su dio Hyundai Motor Grupe zajedno su uložili 600 milijuna kuna (80 milijuna eura). 




Hyundai Motor ulaže 474 milijuna kuna (64 milijuna eura), a Kia Motors ulaže 126 milijuna kuna (16 milijuna eura). Prvi zajednički projekti su suradnje na razvoju dvaju električnih vozila visokih performansi do 2020. godine.


Za sada se još ne zna o kakvim vozilima će se raditi, ali, ako piše CarBuzz, poznato je da će od ta dva najmanje jedno biti sportsko električno vozilo. Pokušali su od Biermanna doznati više detalja od tom “supertajnom” projektu, no šef istraživanja Hyundaija želio je reći samo ovo: “Supertajni projekt s Rimcem imat će vrlo ograničenu proizvodnju”, piše Index.


Kako piše CarBuzz, ovo vozilo bit će ne samo upozorenje ostalim proizvođačima, poput Porschea (koji je također suvlasnik Rimac Automobila), nego će služiti i kao prikaz što će Hyundai postići i moći ponuditi u svojim serijskim vozilima u narednim godinama.


“Želimo imati dovoljno vremena da sve napravimo kako treba. Sve što mogu reći jest da će svi biti ugodno iznenađeni onime što smo napravili”, rekao je Biermann.