Foto M. Aničić
Cilj kampanje je jačanje vidljivosti i ugleda dviju zemalja na kineskom tržištu kao atraktivnih i autentičnih europskih turističkih odredišta te rast broja kineskih turista
RIJEKA Zajedničkoj kampanji Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i Slovenske turističke organizacije (STO) prvi put su odobrena sredstva Europske turističke komisije (European Travel Commission) temeljem Poziva za prijavu tematskih transnacionalnih kampanja za promociju Europe u Kini. Kampanja pod nazivom »Experience Croatia, Feel Slovenia« ima cilj jačanje vidljivosti i ugleda dviju zemalja na kineskom tržištu kao atraktivnih i autentičnih europskih turističkih odredišta te rast broja kineskih turista. Vrijednost kampanje premašuje 200.000 eura, od čega se polovica sufinancira europskim novcem. Aktivnosti predviđene kampanjom bit će provođene od listopada ove godine do ožujka iduće godine, a uključuju dvije zajedničke radionice u Pekingu i Šangaju, dva on-line treninga za predstavnike kineskih turoperatora i putničkih agencija, kao i oglašavanje u uglednim i prepoznatljivim kineskim medijima.
– Potvrda je ovo dugogodišnje i vrlo kvalitetne suradnje sa slovenskim kolegama u promociji naših zemalja na dalekim tržištima. Siguran sam da će naša ulaganja i planirane aktivnosti, zajedno s odobrenim europskim sredstvima, osigurati još bolje rezultate koje Hrvatska ostvaruje na velikom kineskom tržištu. Ova je godina proglašena Europsko-kineskom turističkom godinom, zbog čega ćemo nastaviti s provedbom ključnih promotivnih aktivnosti kako bismo još snažnije pozicionirali našu zemlju među kineskim ljubiteljima putovanja, kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić i napominje da će ključnu ulogu u spomenutim procesima imati novi ured predstavništva HTZ-a u Šangaju.