Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 23° 4
Sutra: 23° 23° 4
22. studenoga 2019.
Ispis članka: Brend Zorana Aragovića slavi 15. rođendan: 'Riječanke su odvažne u modi, sviđa mi se to' - Novi List

NoviList.hr

Brend Zorana Aragovića slavi 15. rođendan: 'Riječanke su odvažne u modi, sviđa mi se to'

BITEMYSTYLE

24. veljača 2019 09:45

Napisao: Ivana Kocijan

Nova kolekcija je romantična, lepršava, u njoj sam kombinirao estetiku i printeve 90-ih u pomalo boho chic kombinacijama. Opet je vrlo nosiva što mi je zaista važno

Zoran Aragović, foto Fashion.hr

BiteMyStyle by Zoran Aragović jedan je od najpoznatijih i najprepoznatljivijih domaćih modnih brendova. Svojim prepoznatljivim kreacijama Aragović nas oduševljava već 15 godina, a upravo će taj vrijedan jubilej – 15 godina karijere – proslaviti na pisti Bipa Fashion.hr-a koji se održava od 19. do 23. ožujka u Paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma.

U sklopu Bipa Fashion.hr-a vaš će brend BiteMyStye obilježiti 15 godina postojanja. Kako ćete proslaviti taj jubilej?

– U pripremi je nova kolekcija za aktualnu sezonu proljeće- ljeto 2019. kojom ću obilježiti 15 godina djelovanja na modnoj sceni. Osmislili smo zanimljivu prezentaciju kolekcije tako da se nadam da će publika uživati u onome što ćemo im prikazati, a nakon toga slijedi snimanje kampanje koja će na neki način obilježiti sve ove godine koje sam na sceni.

Kakva će biti slavljenička kolekcija?

– Kolekcija je romantična, lepršava, u njoj sam kombinirao estetiku i printeve 90-ih u pomalo boho chic kombinacijama. Opet je vrlo nosiva što mi je zaista važno, a s obzirom na to da sam poznat kao ljubitelj bogatog kolorita, ni ovog puta neće biti ništa drugačije pa će pista prštati bojama i uzorcima.

Živim od mode

Što za vas kao dizajnera znači Bipa Fashion.hr?

– Dio Fashion.hr-a sam već dugi niz godina i tu sam predstavio neke od svojih ponajboljih kolekcija. Fashion.hr kao portal i tjedan mode odlična je platforma za dizajnere koji žele prezentirati svoj rad, također, stručni tim ljudi u organizaciji koji se zaista trude da svoju reviju prezentiraš na što bolji način olakšava svima.

Foto Denis Butorac

Je li bilo teško izboriti se za svoje mjesto na domaćoj modnoj sceni?

– Pa, nekako od početaka imam sreće da me publika voli i rado kupuje i nosi moj dizajn. Naravno da je u startu bilo sve novo i trebalo je vremena da te publika i struka upoznaju, no evo, nakon svih tih godina na sceni moram priznati da me moda i dalje veseli i ispunjava. Ono što je najbitnije jest prepoznatljiv, originalan i kvalitetan dizajn, što smatram da imam.

Na što ste najponosniji u ovih 15 godina?

– Ponosan sam što se moj brend polako, ali sigurno razvija i što mogu živjeti od mode što u Hrvatskoj nije česti slučaj. Zaista sam sretan što radim ono što volim i što sam okruženim zanimljivim i kreativnim ljudima.

Vaše su kreacije prepoznatljive po kombinaciji upečatljivih boja, uzoraka, poruka... Petnaest godina brenda dobra je prilika da se podsjetimo – kako je nastao vaš prepoznatljiv stil?

– Upravo je takva estetika brenda od samih početaka. Trudio sam se da se BiteMyStyle razlikuje od drugih i da komadi koje dizajniram imaju prepoznatljiv potpis. Naravno bez medijske podrške ili poznatih koji su nosili moje kreacije ne bih se uspio toliko nametnuti pa je tako Ines Preindl bila prva koja je prepoznala ono što radim i u svojim medijskim pojavljivanjima promovirala BiteMyStyle.

Rijeka je specifičan grad

Osim u Lijepoj Našoj, revije ste imali u Budimpešti, Londonu i drugim europskim gradovima. Imate li u planu neko novo inozemno predstavljanje?

– Bilo je nekoliko revija i izvan granica Hrvatske, poput one londonske koja mi je ostala u lijepom sjećanju jer je to grad koji jako volim i rado posjećujem. Za sada sam fokusiran na naše tržište iako prodajem i u Ljubljani te već godinama surađujem sa slovenskim celebrityjima. No s obzirom na eru društvenih mreža, često dobijem upite i iz inozemstva za moguće suradnje tako da se nadam da će se u skoro vrijeme nešto realizirati i po tom pitanju.

KOSTIMOGRAFIJA JE ZAHTJEVNA

Nedavno ste se prvi put okušali kao kostimograf, za mjuzikl »Mi o vuku«. Kakva iskustva nosite iz tog angažmana?
– S obzirom na to da već neko vrijeme surađujem s Manuelom Svorcan koja glumi u toj predstavi, na njezinu preporuku upustio sam se u osmišljavanje kostima i vrlo sam zadovoljan kako je ispalo. Kostimografija je zahtjevna jer ima puno sitnica o kojima moraš razmišljati kada dizajniraš kostim. Reakcije publike su odlične i na to sam vrlo ponosan i zahvalan cijelom timu na ukazanom povjerenju.

Odnedavno je vaše kreacije, uz kreacije Ivice Skoke, moguće pronaći i u Rijeci gdje imate brojne klijentice. Kako su vas dočekale u našem gradu?

– Drago mi je da sam uz Ivicu Skoku i ja dobio mogućnost prezentirati kolekcije iz prve ruke i riječkoj publici. Rijeka je specifičan grad, zanimljive mode tako da je otvaranje ovakvog dućana pun pogodak s obzirom na velik broj klijentica koje teže individualnosti što je upravo ono čemu BiteMyStyle teži.

Možete li usporediti afinitete Riječanki i Zagrepčanki?

– Hrvatice inače paze na odijevanje i vole i prate modu, no nažalost često manjka kreativnosti i hrabrosti jer ipak na tržištu dominiraju high street brendovi. Rijeka je grad koji je malo drugačiji i često se u šetnji Korzom mogu vidjeti djevojke i žene u vrlo odvažnim kombinacijama u pozitivnom smislu.

Sviđaju li se Riječankama isti komadi kao i vašim sugrađankama ili više preferiraju različite stvari?

– Koliko sam uspio primijetiti, Riječanke su pomalo i pod talijanskim utjecajem pa tako vole boje, šarenilo i uzorke, a to je i ono što osobno preferiram kad dizajniram tako da mi se sviđa njihova odvažnost.

Prijateljstvo koje traje

Među vašim su stalnim klijenticama brojne poznate dame, a jedna od njih je i Ella Dvornik s kojom surađujete više od 10 godina. Je li Ella vaša muza?

– Ellu poznajem jako dugo i iz suradnje s njom se rodilo i prijateljstvo. Njezina prva šetnja pistom bila je upravo noseći nekoliko komada iz moje kolekcije. Ono što mi se kod nje svidjelo je da je bila drugačija, buntovna i prava kameleonka jer što god da odjene i iskombinira, izgleda odlično.

Koja je tajna vaše dugogodišnje suradnje?

– Nema posebne tajne, bitno je da se dogodi taj klik i povjerenje da sam siguran da će ona moju kreaciju nositi na najbolji mogući način, a isto tako i ona da ću za nju osmisliti haljinu u kojoj će se osjećati posebno. Nema ljepšeg nego kad se kroz poslovnu suradnju dogodi i prijateljstvo koje traje.

LAGERFELD – VELIKI UČITELJ I UZOR

Ovog tjedna napustio nas je veliki Karl Lagerfeld. Koje je vaše mišljenje o njemu? Je li i koliko utjecao na vaš rad?
– O Lagerfeldu se nema što puno govoriti osim da je bio genij, kreativac i veliki radnik. Toliko kolekcija koje je dizajnirao, a svaka iz sezone u sezonu svježa, moderna i inovativna. Mislim da nam je svima bio i ostat će veliki učitelj i uzor.

Imati suradnike na koje se uvijek možeš osloniti također je vrlo važno u poslu. Tko su vaše osobe od povjerenja?

– Čovjek da bi napredovao, mora se okružiti dobrim timom u koji ima povjerenja. Bilo bi teško raditi na kolekcijama, biti prisutan u medijima ili pak društvenim mrežama bez osobe na koju možeš računati. U mom slučaju to su Leon Ivanuša koji radi PR brenda, community management, krojačica teta Zorica i moja mama Marija. Oni su uvijek tu kako bi mi dali kvalitetan savjet kada sam u nekoj nedoumici.

Foto Denis Butorac

Postoji li među poznatim damama, što domaćim, što stranim, neka koju biste voljeli odjenuti a još niste?

– Sviđa mi se stil npr. Gwen Stefani ili Rihanne. Naravno da mi se pruži prilika za neku takvu suradnju, bih bio presretan. Volim raditi s ljudima koji su na sceni jer se često možeš kreativnije izražavati ne razmišljajući je li nešto nosivo ili ne, već se u potpunosti fokusiraš na scenski efekt. Takve me suradnje iznimno vesele.

Razmišljate li možda o dizajniranju za muškarce?

– Muška moda je dosta zahtjevnija i ako pričamo o nosivoj modi, dosta ograničena u smislu kroja, boja i slično. Iako sam u prošlosti kratko eksperimentirao s muškom modom, za sada se ne mislim ozbiljnije prihvatiti dizajna muške kolekcije, ali u budućnosti tko zna.