Nova godina osim novog imena za Zubak Grupu donosi i novu strategiju te ulaganje u razvoji istraživanje, a to za posljedicu ima strateško opredjeljenje da je budućnost prodaje vozila udigitalnom povezivanju svih sudionika na tržištu (kupci, prodavači, servisi, osiguravatelji,financijske ustanove…).
Zubak Grupa kao lider na tržištu prodaje i post prodaje automobila u Republici Hrvatskoj prije
5 godina prepoznala je potrebu da svoje usluge ponudi u digitalnom obliku te je pokrenut
(AutoZubak) Neostar koji potencijalnim kupcima nudi potpuno digitalno iskustvo kupovine
automobila kao i naručivanje automobila na servis u nekoliko klikova mišem uz unaprijed
poznate cijene servisnih paketa. Iako nitko od konkurenata na tržištu nije dostigao gore
navedeni standard u Zubak Grupi su zaključili da je vrijeme za novi iskorak. Početkom 2020.
godine planiraju tržištu predstaviti novu Neostar platformu koja će digitalno povezati sve
sudionike na tržištu prodaje i post prodaje vozila u RH, ali sa krajnjim ciljem pozicioniranja
platforme na tržištima EU.
Iako je Neostar.hr plod rada in house programera i dizajnera, u Zubak Grupi odlučili su zbog
zahtjevnosti projekta rad na platformi povjeriti tvrtki Span i njihovim stručnim i svjetski
priznatim programerima. Tvrtka Span posluje od 1993. godine i sa svojih 400+ zaposlenika te
uredima u Londonu, Chicagu, Munchenu, Kijevu, Bakuu i Ljubljani pokazala se kao idealan
partner koji razumije ideju platforme, a internacionalizacijom svog poslovanja nameće se kao
logično rješenje za drugu fazu i širenje digitalnog poslovanja Zubak Grupe.
Potpisom ugovora između Zubak Grupe i tvrtke Span u Neostar Labu označen je početak rada
na drugoj fazi projekta na kojem Zubak Grupa radi već dvije godine. Visina ukupnog ulaganja
po završetku druge faze iznosit će 2.000.000€, a platforma bi punu funkcionalnost trebala
imati početkom sjedeće godine. Nakon Neostara ovo je novi iskorak Zubak Grupe prema
digitalizaciji poslovanja i razvoju novih poslovnih rješenja koji idu u korak sa vremenom u
kojem električna vozila polako ali sigurno postaju mainstream, a kupovina iz naslonjača
najnormalnija stvar.