Uz potporu Zabe vlasnik tvrtke Arhipelag pretvorio je zastarjeli brod u prvi hrvatski botel Marina.
Poduzetnici danas u većini slučajeva nemaju vremena, ali ni stručna znanja da se uz svakodnevni posao bave upravljanjem financijama. Upravo je Zagrebačka banka prepoznala tu potrebu današnjih malih poduzetnika i odlučila im pomoći. Kako bi se poduzetnici maksimalno mogli posvetiti svom poslu stručnjaci Zagrebačke banke upravljaju njihovim financijama.
„U banci nudimo puno više od samog financiranja. Pokušavamo razumjeti poslovanje svakog klijenta, ponuditi mu savjet i onda skrojiti ponudu financiranja prema njihovim potrebama. Svakom klijentu pristupamo individualno, odnosno sve usluge prilagođavamo klijentu i njegovim potrebama, bilo da se radi o prevladavanju potreba za likvidnošću ili financiranju investicija i trajnih obrtnih sredstava. Poduzetnici su nam u prvom planu te za njih postoji posebna mreža poduzetničkih centara koja im je posvećena, bilo da se radi o obrtnicima, malim poduzetnicima ili startupovima“, kažu nam u Zagrebačkoj banci.
Dubravko Kušeta, vlasnik tvrtke Arhipelago dlučio je spasiti zastarjeli brod od trajnog uništenja te ga je kupio i pretvorio u prvi botel u Hrvatskoj. Botel Marina je zamišljen kao smještajno-ugostiteljski objekt kategorije hotela sa 3-4 zvijezdice. Vlasnik vidi botel kao jedinstveni turistički proizvod čije je poslovanje iz godine u godinu sve kvalitetnije, no napominje kako za uspješni poduzetnički pothvat veliku uloguima banku bez čije se potpore poduzetnička ideja ne bi mogla ostvariti.
Savjetodavna uloga je sve važnija uloga banke. Naime, svaki poduzetnik ima svog poduzetničkog bankara koji ga vodi kroz cijelo poslovanje i pruža mu besplatnu stručnu pomoć pri definiranju optimalne strukture financiranja i pri izradi poslovnih planova. Zaba svojim klijentima omogućava podršku pri ulasku u bilo kakvu investiciju sagledavajući prilike i rizike projekta.Svog bankara vlasnik ovog botela vidi kao oslonac u početnoj fazi projekta –
Ovaj poduzetnik u budućnosti planira nastaviti sa razvojem botela i proširenjem njegove ponude, također u planu ima i produljiti turističku sezonu, a najbitnije od svega, i dalje učiti i usavršavati svoj tim kako bi mogli pružati što bolju uslugu gostima.