Foto: Marko Gracin
Publika će moći sudjelovati u programima 30 međunarodnih i domaćih stručnjaka
RIJEKA Trodnevna međunarodna konferencija »Brendiranje kulture«, koju smo opsežno u Novom listu najavljivali, održat će se od 28. veljače do 2. ožujka ove godine, a na jučerašnjoj konferenciji za novinare, održanoj u RiHubu, doznali smo da je konferencija iz RiHuba, mjesta (i) za takve prigode osmišljenog, preseljena na Kampus i u Art-kino zbog velikog interesa stručne publike. Naime oko 150 prijavljenih bilo bi prevelik zalogaj za prostor RiHuba, koji u svom konferencijskom dijelu komotno može primiti ne više od 80 ljudi.
Prijavljena publika moći će na konferenciji sudjelovati u programima 30 međunarodnih i domaćih stručnjaka na polju brendiranja u kulturi, a programsku je strukturu ukratko objasnio Nenad Antolović, koordinator u programu »Učionice« EPK-a, istaknuvši tri tematske cjeline. Jedna je brendiranje kulture, druga je brendiranje gradova, a treća kulturni turizam. Antolović je potvrdio i da su konferenciju namjerno organizirali u vrijeme Povorke Riječkog karnevala, tako da i sudionici mogu iskusiti taj specifični riječki program.
To je naglasila i rektorica Sveučilišta u Rijeci Snježana Prijić-Samaržija kao čelna osoba institucije-partnera na ovom i nizu drugih programa.
– Višekratno se pokušavalo pokrenuti studij kulturnog menadžmenta u Rijeci, ali spoticali smo se oko zastupljenosti teorije i prakse. Vjerujem da nakon EPK-a ne možemo imati ispriku da se to ne pokrene. Ali daleko smo došli; jedan master plus program već je na vidiku, trenutno tražimo međunarodne partnere – rekla je Prijić-Samaržija.