Nova verzija

Kada pitko nije plitko: Nova verzija “Djevojačke večeri” premijerno u INK-u

Vanesa Begić

Snimio Neven LAZAREVIĆ

Snimio Neven LAZAREVIĆ

U oko dva sata trajanja predstave izmjenjivale su se vesele i otkačene scene te kako je predstava napredovala tako su i scene bile zabavnije, a rastao je i zaplet i sve su se tajne po malo (raz)otkrivale. Predstava je to za širu publiku, bez ulaženja u dublje sfere



PULA Prepuna gegova, komičnih dosjetki, skidanja, zezanja, zafrkancije, smijeha i zabave bila je nova verzija »Djevojačke večeri«, predstave Davea Simpsona prema zamisli Paula Farraha, premijerno izvedena u Istarskom narodnom kazalištu u Puli.


U oko dva sata trajanja predstave izmjenjivale su se vesele i otkačene scene te kako je predstava napredovala tako su i scene bile zabavnije, a rastao je i zaplet i sve su se tajne po malo (raz)otkrivale. Cure vole izlaske, a kada su ti izlasci u isključivo ženskom društvu, veselju nema kraja, smiješne se scene stalno izmjenjuju, vicevi, dosjetke, a sve je to u znaku pametnog, lucidnog humora, sve je bilo puno nevjerojatnih dosjetki, veselja, pri čemu su glumci odradili sjajne uloge.


Teško je reći tko je bio najbolji, je li je to bio izvrstan Valter Roša kao Toni, protagonist čiji se lik gradio postupno, ili pak posebno nadahnuti i inspirirani Marko Braić kao Robi, ili pak Rade Radolović u ulozi Darija te Luka Mihovilović kao Filip, svi redom vrlo dobro raspoloženi za te uloge.




A tek cure, jedna otkačenija od druge, Teta Iva te Nikolina, Sara i Jana – otkačene i zabavne Violeta Tomić, Mia Krajcar, Lana Gojak i Lara Živolić, koja će tu glumiti u alternaciji s Helenom Minić Matanić.


Živopisni izrazi


Sve je počelo dosta mirno. Ah, još jedna djevojačka večer, moda koju smo, zajedno s Halloweenom i još niz fešta i običaja pokupili sa Zapada, i gdje obične cure, majke, žene, tete, prijateljice, susjede, rođakinje postanu jednostavno lude žene, gdje se otkrivaju tajne od prije »sto godina«, tko je koga prevario, tko je s kime »furao«, gdje se jednostavno ruše svi tabui i sve granice.


Violeta Tomić, koja je i redateljica ove predstave, odlučila se za predstavu u »crescendo« tonu, gdje sa zapletom ima sve više smijeha, veselja, zabave, gdje se likovi međusobno zbližavaju odavajući i razotkrivajući tajne. Što sve nećemo otkriti na jednoj djevojačkoj večeri, možemo pomisliti, tu sve maske padaju. No da nisu samo ženska lica zabavna, pokazuje i sjajan muški dio predstave, izvrsni glumci koji su dočarali četiri muškaraca, mušketira koji zarađuju kruh skidanjem – do kraja. Kako su oni došli do toga da rade to što rade, što je njih nagnalo na sve to otkrivamo u ovoj predstavi koja ne prelazi nikada u vulgarno, koja donosi i ne toliko fine i uljuđene rečenice i replike, viceve i ostalo, ali nikada to ne postaje isprazno.


Važno je napomenuti da humor ostaje onaj inteligentni, po mjeri, donekle suptilan i upravo na toj razini glumci grade svoje karaktere. No ima i živopisnih izraza, trenutaka kada je humor i kada su upadice malo žešće, no upravo su ti dijelovi najviše nasmijali širu publiku.


I glumcima zabavno


Naizgled sasvim obična djevojačka večer – gdje se 21-godišnja trudna cura sutradan udaje i prije toga s prijateljicama i tetom slavi djevojačku, prerasta u predstavu karaktera, nijansi, nakon čega više ništa neće biti isto.Raspoloženi gledatelji, među kojima više žena, uživali su u ovoj predstavi, neprestano se smijući pri svakoj sceni, svakoj dosjetki. Kako smo mogli vidjeti i na druženju nakon predstave, glumci su se silno zabavili prilikom same izvedbe, te i njima samima je bilo teško zadržati smijeh tijekom određenih scena.

Predstava je to za širu publiku, vrlo pitka, bez ulaženja u neke dublje tematske i interesne životne sfere i bez dubljih pretenzija, ali ne zato i plitka, namijenjena baš za to predvalentinovsko razdoblje, ali i za Međunarodni dan žena. Predstava nije imala pretenziju biti dubinska analiza muško-ženskih odnosa, »secirati« te odnose te prikazati svjetove i svjetonazore, već, jednostavno, nasmijati i zabaviti, te prije svega opustiti gledatelje.