Everytimer Automobile

BMW ETA 02: Bucmasti retro slatkiš s 300 konja ispod haube

Portal Novilist.hr

Foto Everytimer Automobile

Foto Everytimer Automobile

Everytimer Automobile na osnovu BMW 2002 postavio je motor iz suvremenog 135i kabrio. Riječ je o šestaku zapremnine 3.0 litre



RIJEKA BMW ETA 02 Cabrio je projekt kojeg je iznjedrila njemačka kompanija „funky“ imena Everytimer Automobile. Očito je da su ljubitelji klasičnog i prepoznatljivog BMW-ovog dizajna iz 1970-ih godina. Inspiracija za njihov ETA 02 model je neupitno bio legendarni i kompaktni BMW 2002, piše Vozim.hr.


Riječ je o zanimljivom spoju suvremenog i retro dizajna. Do izražaja dolazi neobično bucmasti izgled ovog simpatičnog BMW-a. Možda je to baš i bila namjera ekipe iz Everytimer Automobilea, iako nismo sasvim uvjereni da takav izgled nije bio dijelom i neizbježan. Razlog leži u onome što se nalazi ispod simpatične retro karoserije.


Razumljivo je da kada idete raditi ovakav retro model, radite samo na pozamašnom redizajnu, a za srce i kostur najlogičnije je a i najlakše koristiti donora u formi postojećeg automobila. U ovom slučaju riječ je o suvremenom BMW-u 135i kabrio sa popularnim šestakom zapremine 3.0 litre.




Već i ptice na grani znaju da automobili iz godine u godinu postaju sve veći i teži. Gledajući simpatični ETA 02 iz profila, vidimo što se dogodi kada dobro poznati dizajn od prije preko 40 godina uklopite sa suvremenim kosturom. Neke proporcije će htjeli mi to ili ne postati oku neobične.


Unatoč tome, BMW ETA 02 Cabrio smatramo vrlo simpatičnim i uspješnim dizajnerskim rješenjem koje ima sve pozitivne odlike klasične 2002-ke malo navučene na bucmasti kostur automobila iz 21. stoljeća. Voljeli bismo da su u Everytimeru posvetili više vremena kako da i unutrašnjost kabine više prilagode ovom retro duhu, ocjenjuje Vozim.hr.


Što se voznih osobina tiče, tu nema dileme da se radi o zabavnom automobilu jer 135i možda nema mrki pogled „kamatarke“ ali zato ima dušu anđela i reflekse najboljeg olimpijskog atletičara. To potvrđuje i 300-tinjak KS ispod haube sa odlikaškim ubrzanjem od 5 sekundi do prve tri znamenke.