Foto Wikimedia Commons
Tvrdilo se da je sve iz mjesta Esino Lario na rasprodaji, ali ispostavilo se da je riječ o marketinškom triku.
Prošlog je mjeseca na internetskoj stranici naselja Esino Lario sa sjevera Italije, sve bilo na rasprodaji. Primjerice, po povoljnim su se cijenama prodavali prometni znakovi i klupe.
U oglasu gotovo svakih talijanskih novina, gradonačelnik Pietro Pensa, objasnio je da razlog rasprodaje leži u manjku sredstava u borbi protiv smanjenja stanovništva, prenosi Guardian.
„Nažalost, više ne posjedujemo sredstva kojima bi se borili s problemima većima od nas. Odlučio sam prodati većinu simbola Esino Laria“, rekao je gradonačelnik.
Inicijativa je brzo prihvaćena u medijima koji su pokrivali priču. Ali, na dan kada je rasprodaja trebala započeti na internetu, nešto sa stranicom nije bilo u redu. Potencijalni kupci nisu mogli kupiti ništa, već ih se preusmjeravalo na stranicu gdje je od njih zatraženo da podijele slike na društvenim mrežama. Čitava rasprodaja je bila – lažna vijest, otkriva Guardian.
Esino Lario nema nikakvih problema, a još je i privukao sredstva kroz različite manifestacije – broj stanovništva (745) se smanjio neznatno.
Misterija je ispitana na novinarskoj konferenciji u Milanu. Rasprodaja je režirana od strane tehnološke kompanije koja se specijalizirala za širokopojasni pristup udaljenih sela.
Kompanija se udružila s vijećem Esino Laria da podigne svijest o depopulaciji ruralnih područja, usput skupljajući publicitet.
Manje lokalne vlasti su postale snalažljive u borbi za sredstva i pažnjom javnosti. Fora s prodajom kuća od jednog eura, postala je izrazito popularna. Posljednji primjer ovakve ideje je Sambuca, o čijim smo nekretninama i sami pisali.