Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 23° 4
Sutra: 23° 23° 4
14. studenoga 2019.
Ispis članka: Uskoro bi trebale stići kineske dozvole za hrvatske mliječne proizvode. Čekali smo ih 5 godina - Novi List

NoviList.hr

Uskoro bi trebale stići kineske dozvole za hrvatske mliječne proizvode. Čekali smo ih 5 godina

Sastanak ministara poljoprivrede

18. lipanj 2019 11:54

Napisao: HINA

Foto: D. JELINEK

Kineske izvozne dozvole za hrvatske mliječne proizvode trebale bi biti gotove do kraja godine, što otvara vrata toga tržišta hrvatskim izvoznicima, izvijestio je u utorak potpredsjednik Vlade i ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić.

Procedura za omogućavanje izvoza hrvatskim mliječnih proizvoda u Kinu je u završnoj fazi te se nadamo da bi izvoz mogao započeti krajem godine, rekao je Tolušić nakon sastanka u Vladi s ministrom poljoprivrede i ruralnih poslova Narodne Republike Kine Hanom Changfuom, na kojemu je sudjelovao i predsjednik Vlade Andrej Plenković.

Tolušić je rekao da je proces dobivanja izvoznih dozvola trajao pet godina te da Hrvatska u budućnosti želi izbjeći tako dugo razdoblje, jer je zainteresirana za izvoz pilećeg i svinjskog mesa, svježe i smrznute tune i drugih proizvoda.

»Želimo puno veću robnu razmjenu u poljoprivredi i prehrambenoj industriji i zato trebamo kineske izvozne dozvole«, rekao je Tolušić.

»Drago mi je da kinesko ministarstvo poljoprivrede to shvaća i da će nam pomoći«, dodao je.

Najavio je da će do kraja godine Kinezi snimiti promotivni film o hrvatskim prehrambenim proizvodima koji će se prikazivati na tamošnjim TV kanalima i pomoći njihovoj promociji na kineskom tržištu.

Kineski ministar Han Changfu ocijenio je hrvatsko– kinesku suradnju u području poljoprivrede jako dobrom te istaknuo kako ju Kina želi intenzivirati.

»Kinesko tržište treba kvalitetne proizvode i to može dati doprinos hrvatskoj poljoprivredi, a, s druge strane, kineski građani mogu uživati u kvalitetnim hrvatskim proizvodima«, rekao je Changfu.

Dodao je kako uskoro očekuje dolazak hrvatskih mliječnih proizvoda na kinesko tržište te najavio medijsku promociju tih i drugih prehrambenih proizvoda iz Hrvatske.