Zubak Grupa i Span udružili snage na novom digitalnom projektu

P. N.

Nova godina osim novog imena za Zubak Grupu donosi i novu strategiju te ulaganje u razvoji istraživanje, a to za posljedicu ima strateško opredjeljenje da je budućnost prodaje vozila udigitalnom povezivanju svih sudionika na tržištu (kupci, prodavači, servisi, osiguravatelji,financijske ustanove…).



Zubak Grupa kao lider na tržištu prodaje i post prodaje automobila u Republici Hrvatskoj prije


5 godina prepoznala je potrebu da svoje usluge ponudi u digitalnom obliku te je pokrenut


(AutoZubak) Neostar koji potencijalnim kupcima nudi potpuno digitalno iskustvo kupovine




automobila kao i naručivanje automobila na servis u nekoliko klikova mišem uz unaprijed


poznate cijene servisnih paketa. Iako nitko od konkurenata na tržištu nije dostigao gore


navedeni standard u Zubak Grupi su zaključili da je vrijeme za novi iskorak. Početkom 2020.


godine planiraju tržištu predstaviti novu Neostar platformu koja će digitalno povezati sve


sudionike na tržištu prodaje i post prodaje vozila u RH, ali sa krajnjim ciljem pozicioniranja


platforme na tržištima EU.



 


Iako je Neostar.hr plod rada in house programera i dizajnera, u Zubak Grupi odlučili su zbog


zahtjevnosti projekta rad na platformi povjeriti tvrtki Span i njihovim stručnim i svjetski


priznatim programerima. Tvrtka Span posluje od 1993. godine i sa svojih 400+ zaposlenika te


uredima u Londonu, Chicagu, Munchenu, Kijevu, Bakuu i Ljubljani pokazala se kao idealan


partner koji razumije ideju platforme, a internacionalizacijom svog poslovanja nameće se kao


logično rješenje za drugu fazu i širenje digitalnog poslovanja Zubak Grupe.


Potpisom ugovora između Zubak Grupe i tvrtke Span u Neostar Labu označen je početak rada


na drugoj fazi projekta na kojem Zubak Grupa radi već dvije godine. Visina ukupnog ulaganja


po završetku druge faze iznosit će 2.000.000€, a platforma bi punu funkcionalnost trebala


imati početkom sjedeće godine. Nakon Neostara ovo je novi iskorak Zubak Grupe prema


digitalizaciji poslovanja i razvoju novih poslovnih rješenja koji idu u korak sa vremenom u


kojem električna vozila polako ali sigurno postaju mainstream, a kupovina iz naslonjača


najnormalnija stvar.