Društveni mediji

‘Odgovorio ne na oba prijedloga’ Zuckerberg odbacio prodaju Instagrama i WhatsAppa

Hina

Reuters

Reuters



Čelnik Facebooka Mark Zuckerberg imao je »konstruktivan sastanak« s američkim predsjednikom Donaldom Trumpom u četvrtak u Bijeloj kući, izvijestili su iz kompanije, a na sastanku u Kongresu odbacio je ideju o prodaji Instagrama i WhatsAppa.


Zuckerberg se sastao s »kreatorima politikama kako bi poslušao što ih brine i razgovarao o regulaciji interneta u budućnosti«, rekao je glasnogovornik Facebooka.


»Imao je konstruktivan sastanak s predsjednikom Trumpom u četvrtak u Bijeloj kući«, poslao je Daniel Roberts u priopćenju emailom.


Trump je tvitao da je imao »ugodan sastanak s Markom Zuckerbergom u Ovalnom uredu«, ne navodeći detalje.Zuckerberg, koji je prošle godine posjetio Capitol Hill i svjedočio pred američkim Kongresom zbog skandala tvrtke Cambridge Analytica, susreo se u četvrtak prije sastanka s Trumpom i s brojnim republikancima, uključujući senatore Josha Hawleya i Johna Cornyna.

Hawley je tvitao da je izazvao osnivača Facebooka da pokaže da je kompanija »ozbiljna u vezi pristranosti, privatnosti i konkurencije« prodajom WhatsAppa i Instagrama i omogućavanje neovisnoj, trećoj strani nadzor nad cenzurom.


»Odgovorio je ne na oba (prijedloga)«, tvitao je senator.


Cornyn je rekao da su na »otvorenom sastanku punom poštovanja raspravljali o odgovornostima društvenih medija, regulacijskim prijedlozima, izbornoj sigurnosti, privatnosti i cenzuri konzervativnih glasova na društvenim medijima«.


Facebook je jedna od najvećih tehnoloških tvrtki od koje je pravosudni odbor američkog Kongresa zatražio emailove i pravne podneske ranije ovog mjeseca.Savezni regulatori i glavni tužitelji gotovo svih 50 američkih država također su pokrenuli vlastite istrage Facebooka i Googlea.

Društveni medij je kritiziran jer je dopustio trolovima koje je navodno podupirala Rusija da objavom oglasa utječu na predsjedničke izbore 2016. na kojima je Trump došao na vlast.


U srpnju je američka vlada kaznila Facebook s pet milijardi dolara zbog kršenja privatnosti korisnika nakon što su iscurili podaci gotovo 87 milijuna korisnika kojima je pristupio Cambridge Analytica, politička konzultanska tvrtka sa sjedištem u Londonu koja je radila na Trumpovoj izbornoj kampanji 2016.