Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 10° 1
Sutra: 10° 10° 1
21. siječnja 2020.
Svjetska turneja

foto FIFA-in trofej u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu

Foto Denis LOVROVIĆ
Foto Denis LOVROVIĆ
Autor:
Objavljeno: 22. veljača 2014. u 15:22 2014-02-22T15:22:03+01:00

Svi će zainteresirani građani FIFA-in trofej moći vidjeti 23. i 24. veljače u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu, a besplatne ulaznice za ovaj jedinstveni događaj osigurala je Coca-Cola

ZAGREB Izvorni trofej FIFA-ina Svjetskoga nogometnog prvenstva jutros je posebnim zrakoplovom stigao u Hrvatsku u sklopu velike svjetske turneje diljem 90 zemalja kojoj je pokrovitelj tvrtka Coca-Cola. U Međunarodnoj zračnoj luci Zagreb organizirana je dobrodošlica te prvo javno otkrivanje autentičnog FIFA-ina trofeja u prisutstvu visokih državnih, gradskih i sportskih dužnosnika te predstavnika tvrtke Coca-Cola. Čast da svečano otkrije FIFA-in trofej hrvatskoj javnosti imao je izaslanik predsjednika Republike Hrvatske i povjerenik za sport Branko Tušek.

"Sport je iznimno važan jer milijune ljudi u svijetu povezuje i okuplja oko pozitivnih vrijednosti. Sportska natjecanja i uspjesi hrvatskih sportaša dali su velik doprinos promociji naše zemlje u svijetu. Poznati smo kao zemlja iznimnih sportskih talenata i na njih smo s pravom ponosni. Raduju nas uspjesi svih naših sportaša bez obzira na to kojim se sportovima bavili, malima ili velikima, zato što iza svih uspjeha stoji naporan i predan rad. Naravno, zbog popularnosti nogometa ne samo kod nas već i širom svijeta, nogometna natjecanja i nastupi nogometnih reprezentativaca prate se s posebnom pažnjom i velikim zanimanjem. Ove godine sreća je htjela da upravo naša reprezentacija s domaćinom Brazilom otvara Svjetsko nogometno prvenstvo što je nova izvrsna prilika za promociju naše zemlje. Nadamo se da ćemo je preko dobrih nastupa naših nogometaša maksimalno iskoristiti. Kao veliki poklonik sporta i nogometa osobno sam počašćen što sam imao priliku službeno dočekati FIFA-in trofej i dijelim zahvalnost svih hrvatskih nogometaša i navijača prema Coca-Coli i FIFA-i na tome što su ga doveli u Zagreb i uključili Hrvatsku u veliko svjetsko događanje koje snagom sporta želi povezati svijet i izvan sportskih igrališta“, kazao je Branko Tušek.

Prvi put u povijesti FIFA-in impozantni trofej od 18-karatnog zlata moći će vidjeti i hrvatski građani u sklopu izložbe koja će sljedeća dva dana biti postavljena u zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti.

Izložba se za posjetitelje otvara u nedjelju 23. veljače u 14 sati i traje do ponedjeljka 24. veljače do 20 sati. Sve ljubitelje nogometa i zainteresirane građane očekuje poseban izložbeni postav, hologramske animacije i prikaz povijesnih trenutaka s prethodnih Svjetskih nogometnih prvenstava uz brojne interaktivne i zabavne sadržaje. Svi posjetitelji kao trajnu uspomenu dobit će fotografiju s trofejom.

Potporu je projektu pružio i gradonačelnik Zagreba Milan Bandić kazavši kako je ponosan što će Zagreb tijekom trodnevnog posjeta biti domaćinom velike svjetske turneje i zanimljivog sportsko-zabavnog događanja.

"Grad Zagreb podržava sport i sportska događanja jer smatramo da on donosi pozitivne vrijednosti u našu zajednicu. Siguran sam da će velik broj Zagrepčana, ali i gostiju iz drugih dijelova zemlje uživati u ovom događanju i da će nam svima biti dobro zagrijavanje za prvenstvo u Brazilu.“, poručio je gradonačelnik Bandić.

Direktor svih reprezentacija Hrvatskoga nogometnog saveza Zorislav Srebrić istaknuo je da je dolazak FIFA-ina trofeja u Hrvatsku veliki nogometni događaj. "Ponosan sam što je hrvatska nogometna reprezentacija izborila sudjelovanje na najvećem nogometnom natjecanju u svijetu. Gostovanje trofeja u Hrvatskoj dodatna je motivacija da ih potakne na uspjeh. Vjerujem da naši reprezentativci uz potporu hrvatskih navijača, lavovsku borbu na terenu i malo sreće imaju priliku FIFA-inu trofeju doći i bliže od slavne hrvatske nogometne reprezentacije iz '98. godine“.

Jedan od njih bio je i „vatreni“ Goran Vlaović, koji je 1998. kao član reprezentacije bio jedan od osvajača brončane medalje. Kao ambasador projekta FIFA World Cup Trophy Tour u Hrvatskoj, Vlaović je izjavio: "Drago mi je da mogu biti dio događanja koje koristeći snagu nogometa povezuje, zabavlja i razveseljuje ljude širom svijeta. Kao netko tko je cijeli život vezan uz nogomet i tko je sudjelovao na Svjetskome nogometnom prvenstvu, iz prve ruke mogu reći da ovaj trofej za svakog nogometaša predstavlja najveći san i ima neprocjenjivu vrijednost. S obzirom na to koliki je broj poklonika i igrača nogometa u svijetu, samo su malobrojni bili u prilici izbliza vidjeti ovaj trofej. Sjajno je što su Coca-Cola i FIFA ovom turnejom omogućili značajno većem broju ljudi da tu impozantnu nagradu vidi uživo i osjeti dio fantastične atmosfere koja prati najveće nogometno natjecanje. Zaista sam počašćen što sam dio ovog projekta u Hrvatskoj i siguran sam da će neizmjerno puno značiti svim hrvatskim navijačima i poklonicima nogometa."

 Ova je turneja FIFA-ina trofeja Svjetskoga nogometnog prvenstva najduža do sada. Na prvoj turneji 2006. godine trofej je obišao 28 zemalja, a na ovogodišnjoj čak 90 na šest kontinenata, uključujući i 53 države koje, poput Hrvatske, nikada do sada nisu imale prigodu ugostiti FIFA-in trofej. Tijekom turneje, koja je započela 12. rujna 2013. u Rio de Janeiru, trofej će u devet mjeseci prijeći gotovo 150.000 kilometara.

Pokrovitelj turneje tvrtka Coca-Cola omogućila je svim zainteresiranim građanima da vide ovu jedinstvenu izložbu pa se neograničeni broj besplatnih ulaznica može preuzeti preko aplikacije na mrežnoj stranici www.facebook.com/cocacola ili za vrijeme trajanja izložbe na ulazu u Muzej suvremene umjetnosti.

 Izlaganje zlatnog pokala FIFA-e u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu, najavljivano kao veliki marketinški događaj, naišao je na protivljenje skupine kustosa toga Muzeja koji smatraju da se radi o neadekvatnoj komercijalizaciji muzeja o kojoj struka nije pitana i za koju su doznali iz medija. Otvoreno pismo kustosa dobilo je podršku više od sedamdeset umjetnika, kustosa, kritičara, književnika i novinara izvan kuće, dok uprava Muzeja smatra da je donošenje odluke isključivo u njezinoj nadležnosti, te da od tog događaja Muzej može imati koristi. 

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.


Promo
PUST 2020.
Viškovo

PUST 2020.