Novi vizualni identitet Hrvatske pošte: Poštanski rog je promijenio oblik

Hina

foto: Zadarski list / Vedran Sitnica

foto: Zadarski list / Vedran Sitnica

Modernizacija logotipa simbolički označava početak novog doba Hrvatske pošte, kao vodeće logističke tvrtke s najmodernijim sortirnim centrom u ovom dijelu Europe, a i u skladu sa Strategijom Pošta2022 



ZAGREB – Hrvatska pošta izvijestila je danas da ima novi logotip i vizualni identitet te da se fokusira na razvoj digitalnog poslovanja, a uskoro će započeti i preseljenje u novi sortirni i logistički centar pokraj Velike Gorice.


“Polazeći od metoda i načela suvremenog dizajna te iskustava velikih međunarodnih korporacija, stari logotip Hrvatske pošte je redizajniran i reduciran na osnovne forme. Tako sada u logu imamo poštanski rog za moderno doba, jer je oblik poštanskog roga oduvijek simbolizirao poštansku djelatnost, a ujedno i ostvaruje i novu asocijaciju koja je u skladu s vremenom u kojem živimo”, kažu iz HP-a, dodajući da su u tom postupku novog brendiranja Hrvatske pošte sačuvane specifičnosti poput boje i simbola.


Povodom toga, predsjednik Uprave Hrvatske pošte Ivan Čulo naglasio je da se kompanija u posljednjih nekoliko godina bitno promijenila.




“Ulažemo u ljude i poslovanje, okrećemo se brojnim digitalnim supstitutima poštanskih usluga, a razvijamo i nove. Modernizacija logotipa simbolički označava početak novog doba Hrvatske pošte, kao vodeće logističke tvrtke s najmodernijim sortirnim centrom u ovom dijelu Europe, a i u skladu sa Strategijom Pošta2022 fokusirani smo na temeljno poslovanje i digitalizaciju kao važnu filozofiju razvoja”, poručio je Čulo.


screenshot


screenshot



Iz Hrvatske pošte ističu još i da su u zadnje dvije godine u velikom investicijskom ciklusu, a najvažnije ulaganje, vrijedno 350 milijuna kuna, gradnja je novog sortirnog centra pokraj Velike Gorice, u koje preseljenje “samo što nije počelo”.


Stoga smatraju da je završetak gradnje te najveće kapitalne investicije u povijesti Hrvatske pošte pravi trenutak za promjenu vizualnog identiteta tvrtke.


S obzirom na veličinu i rasprostranjenost mreže od 1016 poštanskih ureda diljem Hrvatske, izmjena logotipa provodit će se kroz određeni vremenski period te bi u prvoj fazi novi vizualni identitet bio primijenjen na najvećim i najfrekventnijim poštanskim uredima te na dijelu voznog parka.