Nitko ne spori da je izvorni Citroenov crossover iznimno dopadljiv automobil što oduševljava mnogim pojedinostima i funkcionalnim rješenjima, no cijena koja se na kraju isporučuje ipak je previsoka
Da, moglo bi to postati jedno jako lijepo prijateljstvo. Citroen je svom jako dobro prodavanom C3 pridružio crossoversko izdanje naziva Aircross te se tako uključio u najtraženiji segment današnjeg tržišta automobila. Riječ je o vozilu koje plijeni svojim originalnim i vrlo razigranim dizajnom ali i jednakom takvom funkcionalnošću. Dizajn unutrašnjosti je posebno zanimljiv jer uvodi mladenački šarmu u u inače poprilično uniformiranu armaturnu priču većine automobila.
Pogonski stroj je provjereni dizelaš snage od 100-tinjak »konja« koji je apsolutno primjeren potrebama i očekivanjima koje imamo od jednog ovakvog automobila. Ubrzanje je solidno, potrošnja vrlo niska. U čitavom nizu situacija ispod pet litara, na kraju zbog dominantne uloge autoceste u ukupnoj testnoj kilometraži, 5,2 litre.
Ono što ide u red manjkavosti je izolacija kabine koja se posebno osjeti pri višim brzinama kao i nešto tvrđa plastika na svim pozicijama.
plus
Početna cijena C3 Aircrossa je vrlo prihvatljivih 112.900 kuna. No, s obzirom da je testni primjerak bio dizelaš snage 100 »konja« u najvišem paketu opreme naziva »shine« dosegnuo je skoro 150 tisuća kuna. Ali ni tu nije bio kraj jer je u konačnici iznos uhvatio uistinu visokih 180 tisuća kuna.
Razlog tome bila je dvobojnost karoserije, sustav pomoći pri parkiranju, posebno uređena unutrašnjost, head up display koji najvažnije informacije projicira na vjetrobransko staklo u razini vidnog polja vozača, ima i automatsku klimu, trip control sustav koji vrlo solidno uskače u situacijama u kojima je potrebno nešto slično pogonu na sve kotače, pa su tu i jako lijepi lakometalni naplaci… ali ma koliko dodavali teško se odlučiti izdvojiti toliko novca za jedan u osnovi automobil B segmenta. Ono gdje vidimo C3 Aircross se ipak nalazi u zoni od bazne cijene pa do negdje 140 tisuća kuna. Barem kad su hrvatske prilike u pitanju.