Cesta D403

Tko će u Rijeci graditi najskuplju cestu u Hrvatskoj? Ponude su otvorene, evo tko je najpovoljniji

Hina

Izgradnja Zagrebačke obale / Foto Damir Škomrlj

Izgradnja Zagrebačke obale / Foto Damir Škomrlj

Za izgradnju dionice DC 403 od čvora Škurinje do luke Rijeke, zajednica ponuditelja, u kojoj su Kolektor iz Nove Gorice u Sloveniji, domaći GP Krk i Euroasfalt iz Sarajeva, BiH, predala je ponudu od 456,3 milijuna kuna bez PDV-a



ZAGREB Institut IGH potpisao je ugovor o uslugama nadzora nad izgradnjom dionice državne ceste DC403, od čvora Škurinje do luke Rijeka, u vrijednosti od preko 10 milijuna kuna, izvijestili su u četvrtak iz Instituta IGH.


Ugovor su potpisali predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić i predsjednik Uprave Instituta IGH Oliver Kumrić, ispred zajednice gospodarskih subjekata koju čine i partneri Učka-Konzalting i Geokon-Zagreb.


Svrha je ugovora osigurati kvalitetno upravljanje i uspješnu provedbu investicija predviđenih projektom, kroz stručni nadzor građenja, stručni geodetski nadzor te financijski nadzor nad izgradnjom dionice DC403, od čvora Škurinje do luke Rijeka. Planirano trajanje radova je 32 mjeseca.




Na natječaj za izgradnju spomenute državne ceste, koja će povezati zapadni dio riječke luke s gradskom obilaznicom, prispjelo je pet ponuda. Cijenom je najpovoljnija ponuda zajednice ponuditelja u kojoj su tvrtke Kolektor CPG, GP Krk i Euroasfalt.


Prema podacima iz Hrvatskih cesta, za izgradnju dionice DC 403 od čvora Škurinje do luke Rijeke, zajednica ponuditelja, u kojoj su Kolektor iz Nove Gorice u Sloveniji, domaći GP Krk i Euroasfalt iz Sarajeva, BiH, predala je ponudu od 456,3 milijuna kuna bez PDV-a.


Ocjenjivanje prispjelih ponuda je uvijek u tijeku.


Radovi na izgradnji ceste procijenjeni su na 461 milijun kuna bez PDV-a, a postupak javne nabave za izvođača radova se otegnuo zbog žalbi.


Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt izgradnje ceste od čvora Škurinje do luke Rijeka, kao i do novog kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali, vrijedan je ukupno 520 milijuna kuna, potpisan je u prosincu 2018. godine, a bespovratna sredstva osigurana su u okviru Europskog fonda za regionalni razvoj – operativnog programa Konkurentnost i kohezija do 2020.



Od 520 milijuna kuna vrijednog ugovora, 85 posto prihvatljivih troškova ili oko 442 milijuna kuna odnosi se na bespovratna sredstva EU-a, a preostalih 78 milijuna kuna sufinancira se iz državnog proračuna.


Procijenjeno je da će radovi trajati tri godine, izgradit će se ukupno oko 3,5 kilometra prometnice, a izgradnja će biti složena, jer glavna trasa i spojne ceste prolaze kroz izgrađeno gradsko područje.


Glavna trasa bit će dugačka 2977 metara, a spojna ceste prema Zvonimirovoj ulici oko 380 metara. Veći dio trase bit će na objektima, od kojih su značajniji tunel Podmurvice (1253 metra) te vijadukti Piopi (316 metara) i Mlaka (144 metra).