Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 23° 4
Sutra: 23° 23° 4
6. prosinca 2019.
Vrijedni učenici 3.b razreda

Projekt GLAT: Kraljevica u dječjoj računalnoj igri

 Kroz igricu može se upoznati brojna vrijedna kraljevička baština
Kroz igricu može se upoznati brojna vrijedna kraljevička baština
Autor:
Objavljeno: 18. lipanj 2019. u 14:31 2019-06-18T14:31:58+02:00

Na temelju scenarija kraljevičkih učenika, studentice 5. godine politehnike i informatike Tajana Pavić i Nikolina Turkalj izradile su igricu na integriranu temu Kraljevica

KRALJEVICA  Učenici 3.b razreda Osnovne škole Kraljevica osmislili su scenarij za edukativnu računalnu igru na integriranu temu Kraljevica. Riječ je o projektu GLAT - Games for Learning Algorithmic Thinking, koji je sufinanciran Erasmus+ programom.

Započeo je 2. listopada 2017., a trajat će do 1. rujna ove godine. U projektu sudjeluju Odjel za informatiku Sveučilišta u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Talinu (Estonija), Pedagoški fakultet Sveučilišta u Ljubljani, Sveučilište Sv. Ćiril i Metod u Skopju i Jugozapadno sveučilište »Neofit Rilski« u Blagoevgradu u Bugarskoj.

Glavni cilj projekta je poticanje uključivanja kodiranja i algoritamskog razmišljanja u poučavanje različitih predmeta u nižim razredima osnovne škole na zabavan i atraktivan način.

Najvažnije aktivnosti projekta uključuju stručno usavršavanje učitelja razredne nastave koji se upoznaju s različitim inovativnim metodama izvođenja nastave uz upotrebu informacijsko-komunikacijske tehnologije, a naglasak je na korištenju obrazovnih strategija učenja uz pomoć igara (GBL - games-based learning) te poticanju kreativnosti, logičkog razmišljanja i vještine rješavanja problema.

Kao dio fokus grupe učitelja razredne nastave, u projektu sudjeluje učiteljica Sunčica Vučković iz OŠ Kraljevica. U ostvarivanje zadataka posljednje radionice uključili su se i učenici 3.b razreda koji su osmislili scenarij za edukativnu računalnu igru.

Na temelju scenarija učenika, studentice 5. godine politehnike i informatike Tajana Pavić i Nikolina Turkalj izradile su igricu na integriranu temu Kraljevica koja obuhvaća ostvarenje odgojno-obrazovnih ishoda povezanih s nastavnim temama: Kulturno-povijesni spomenici moga mjesta, Iz prošlosti moga mjesta, Izgled i posebnosti zavičajne regije, Stvarni i nestvarni događaji i Opisivanje predmeta i likova.

Igrica koju su uz pomoć studentica osmislili učenici nalazi se na linku https://scratch.mit.edu/projects/306275359.

Biljana SAVIĆ

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.