"Neplanirano"

Za Interliber se ove godine spremaju i – molitelji. ‘Možda naša prisutnost ohrabri nekoga da rodi’

Sanda Milinković

Foto iStock

Foto iStock

Pored ovoga, za svoju sliku profila stavili su i naslovnicu knjige "Neplanirano" .



Katolička inicijativa “40 dana za život”, u javnosti možda poznatija pod nadimkom “molitelji” kreće na ovogodišnji Interliber. Najveći je to sajam knjiga u Hrvatskoj, a održava se na Zagrebačkom velesajmu. “Molitelji” su se na svojoj Facebook stranici pohvalili da će i oni posjetiti Interliber, iako im u prvom planu izgleda neće biti kupovina knjiga.


Njihova je misao vodilja ohrabrivanje nekoga da rodi, iako nije jasno kako bi to točno izveli jer nisu objavili detaljan plan i program. Na svojoj su stranici napisali:


“SUDJELUJEMO NA INTERLIBERU. Trka se nastavlja jer sudjelujemo na najvećem hrvatskom sajmu knjiga Interliber (od 12. do 17. studenog 2019., zagrebački Velesajam). U paviljonu broj 6 tisuće će ljudi proći pokraj našeg štanda, a neki će i zastati i tako dobiti priliku da prime poruku za život. Možda upravo naša prisutnost na Interliberu ohrabri nekoga da rodi. Uz besplatnu kavu i razne materijale, pripremili smo i nagradnu igru u kojoj možete osvojiti put u Rim za dvije osobe pod sponzorstvom gospodina Slave Mandurića iz poznate putničke agencije Kraljica Mira. A prva osoba koja dođe na štand svakoga dana točno u 15 sati, dobiva poklončić iznenađenja.”


Hit knjiga – “Neplanirano”




Pored ovoga, za svoju sliku profila stavili su i naslovnicu knjige “Neplanirano” (“Unplanned”) prema kojemu je snimljen i film. Američka pro-life drama prati priču direktorice Klinike za planirano roditeljstvo i njezin podsvjesni preobražaj u aktivisticu koja se protivi pobačaju. Film je s prikazivanjem krenuo 29. ožujka u SAD-u, a originalni naslov je trebao glasiti „Redeemed“. Detalji tematike su bili skriveni od javnosti da bi umanjili mogućnost prosvjeda, a većina TV kanala je odbila prikazivati najavu filma jer je „tema osjetljiva“. Podsjetimo, zato što je film označio kao propagandu, na meti kritika javnosti našao se i Google koji je brzo ispravio pogrešku.