Veliki projekt

Otvoren novi zagrebački rotor, kažu da više ne bi trebalo biti gužve

Hina

Foto: Pixsell

Foto: Pixsell

Radovi na rekonstrukciji stajali su 320 milijuna kuna, a dijelom su financirani iz europskih fondova. Cestovni promet pušten je danas, a tramvajska pruga, pješačke i biciklističke staze te uređenje okoliša bit će završeni do svibnja.



Nakon 13 mjeseci radova, u nedjelju u 7 sati ujutro otvoren je novi zagrebački rotor, a puštanju u promet novouređenih prometnica i tunelskih podvožnjaka prisustvovao je i zagrebački gradonačelnik Milan Bandić.


Radovi na rekonstrukciji stajali su 320 milijuna kuna, a dijelom su financirani iz europskih fondova. Cestovni promet pušten je danas, a tramvajska pruga, pješačke i biciklističke staze te uređenje okoliša bit će završeni do svibnja.


Na rotoru su postavljeni semafori koji reguliraju promet prilikom vožnje u kružnom toku, na koji prema regulaciji prometa neće ulaziti vozači iz smjera Lučkog i Novog Zagreba, jer će oni prolaziti podvožnjakom ispod rotora.




« Priveli smo prvu fazu projekta kraju i s novim rotorom će se 50 do 55 posto prometa spustiti ispod zemlje kroz tunelske cijevi. Bit će u početku malih problema, ali zato je signalizacija besprijekorna i mi ćemo ovih dva i pol mjeseca, do prvog svibnja, napraviti sve što je ostalo za napraviti«, rekao je gradonačelnik.


Voditelj projekta rekonstrukcije Goran Radić rekao je kako na rotoru ne bi trebalo biti gužve ako se prate prometni znakovi.


»Ako nije bilo sada, na privremenim prometnicama, mislim da je ovo daleko prostranije. Do sada smo koristili pola rotora, a sad ćemo koristiti cijeli, tako da ne bi trebalo bit gužve«, rekao je Radić.


Pročelnik Gradskog ureda za promet Dinko Bilić rekao je da je izvođenje projekta zagrebačkog rotora bilo definirano kroz dvije uporabne cjeline.


Sada je puštena u promet prva uporabna cjelina koja obuhvaća cestovne prometnice na rekonstruiranom rotoru, izvedene tunelske podvožnjake i sve pristupne cestovne pravce iz Remetinečke ceste, Dubrovačke avenije, Jadranske avenije i Jadranskog mosta.


Drugu uporabnu cjelinu predstavljaju tramvajska pruga, pješačke i biciklističke staze te hortikulturno uređenje okoliša čiji je završetak planiran za 1. svibnja.I Juričan otvorio rotor

Prije otvaranja rotora ujutro u 7 sati, performans otvaranja izveo je redatelj i bivši predsjednički kandidat Dario Juričan uz poruku – »Dok Bandić sniva svoje koruptivne snove, ja otvaram rotor«.


»Prije izlaska sunca, dok naš gradonačelnik Bandić još sniva svoje koruptivne snove, prerezao sam prigodno svečanu traku i pustio u promet novi rotor, koji omogućava lakši protok ljudi u smjeru Remetinca.


Obred na maglovitom, ali ljekovitom zagrebačkom zraku bio je dostojanstven i kratak, kako bi građani grada Zagreba što prije mogli početi koristiti ovaj delikatni infrastrukturni projekt koji većina prometnih stručnjaka smatra promašenim«, poručio je, među ostalim, Juričan na svom facebook profilu.