Turistička promocija

Modrić, Rakitić, 2Cellos, Zrinka Cvitešić… Pogledajte novi promotivni spot Hrvatske turističke zajednice

P. N.

Ovim se promotivnim spotom Hrvatsku želi dodatno pozicionirati na međunarodnom tržištu kroz poznate i uspješne ličnosti, a nastavno na velike sportske događaje koji slijede u idućoj godini, poput XXIII. Zimskih olimpijskih igara u Koreji, SP-a u nogometu u Rusiji i EP-a u rukometu u Hrvatskoj



Hrvatska turistička zajednica u Londonu je predstavila novi promotivni spot.


 Predstavljanje novog spota na ovoj, jednoj od najvažnijih svjetskih turističkih burzi koja se ove godine održava od 6. do 8. studenog, uvertira je u službenu promociju hrvatske turističke ponude na svjetskim sajmovima, a na WTM-u održano je pred dvjestotinjak uzvanika, partnera, suizlagača te predstavnika stranih i domaćih medija. Okupljene su pozdravili ministar turizma Gari Cappelli,  direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić te Barbara Mesić, glavna savjetnica ministra turizma. Oni su tom prilikom naglasili važnost novih promotivnih aktivnosti i materijala, ali i važnost UK tržišta za ukupne hrvatske turističke tijekove.


“Riječ je o promotivnom spotu koji je sniman na različitim prepoznatljivim lokacijama u Hrvatskoj te u njemu sudjeluje 10 poznatih i slavnih osoba iz svijeta sporta i umjetnosti, među kojima su: Luka Modrić, Ivan Rakitić, Mario Mandžukić, Mateo Kovačić, Dejan Lovren, Dario Šarić, Marin Čilić, 2Chellos, Maksim Mrvica i Zrinka Cvitešić.




Režiser spota je poznati i uspješni hrvatski redatelj i scenarist Nevio Marasović, a partner u projektu je agencija BBDO Zagreb.


Ovim se promotivnim spotom Hrvatsku želi dodatno pozicionirati na međunarodnom tržištu kroz poznate i uspješne ličnosti, a nastavno na velike sportske događaje koji slijede u idućoj godini, poput XXIII. Zimskih olimpijskih igara u Koreji, SP-a u nogometu u Rusiji i EP-a u rukometu u Hrvatskoj. Osim poznatih hrvatskih destinacija, spot ima za cilj i promociju ostalih oblika ponude, poput kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomije, aktivnog odmora, nautike, prirodnih ljepota i drugih segmenata hrvatskog turizma.



Cijeli projekt ima i humanitarnu notu. Naime, Hrvatska turistička zajednica osigurala je iznos od 500.000,00 kuna pa će tako svaki od aktera u spotu imati priliku donirati iznos od 50.000,00 kuna onim udrugama koje svojim radom i djelovanjem pomažu oboljeloj djeci, navodi se u priopćenju.


Uglavnom, pogledajte novi adut Hrvatske u borbi za dio turističkog kolača.