Reklama za zapošljavanje

Laburisti PGŽ-a negoduju zbog spota s Lanom Jurčević: HZZ se razbacuje novcem radnika, bolje bi bilo da je koristio Pokemone

P. N.

Lana Jurčević / NL arhiva

Lana Jurčević / NL arhiva

"Kad se već posezalo za ovakvom vrstom kampanje trebali su biti u tijeku s aktualnim senzacijama. Zar u HZZ- u nisu upoznati s Pokemon-manijom? Više bi mladih privukli u HZZ da su strateški smjestili Pokemone po svojim uredima nego što će to učiniti ovako", upozoravaju laburisti



Hrvatski laburisti PGŽ-a izrazili su negodovanje zbog novog spota Hrvatskog zavoda za zapošljavanje u kojem je angažirana pjevačica Lana Jurčević te se pitaju na koji način ova reklama pomaže u zapošljavanju mladih.


Laburisti upozoravaju da je novac koji je bačen na angažiranje popularne pjevačice i ostale troškove koji su nastali prilikom stvaranja spota i njegovog plasiranja mogao biti mudrije utrošen u zapošljavanje ciljane skupine.“Kad smo na nacionalnoj televiziji ugledali novi spot Hrvatskog zavoda za zapošljavanje pomislili smo da se radi o šali ili lapsusu, no bili smo u krivu. HZZ je osmislio reklamni spot čiji je cilj, prema riječima Maria Bebića, pomoćnika ministrice rada, „promovirati i upoznati mlade ljude što im sve stoji na raspolaganju i na koji način mogu ući u neke od programa aktivnih mjera zapošljavanja“. Za tu misiju angažirali su pjevačicu Lanu Jurčević. Pitamo na koji način ova reklama pomaže u zapošljavanju mladih, osim što je naravno na trenutak zaposlila mladu pjevačicu”, piše u priopćenju laburista PGŽ-a.

Laburisti smatraju da je ovakva vrsta kampanje potpuno promašena i nepotrebna te da se isti učinak mogao postići na mladima primjereniji način.


“Kad se već posezalo za ovakvom vrstom kampanje trebali su biti u tijeku s aktualnim senzacijama. Zar u HZZ- u nisu upoznati s Pokemon-manijom? Više bi mladih privukli u HZZ da su strateški smjestili Pokemone po svojim uredima nego što će to učiniti ovako. U svakom slučaju ovo je za laburiste ozbiljna tema pa ćemo joj i pristupiti tako”, tvrde laburisti.“Na kraju lipnja u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje registrirana je 219.491 osoba. Ta je brojka mogla biti smanjena za još nekoliko osoba da je kampanja informiranja kvalitetnije osmišljena i prikladnije usmjerena prema ciljanoj skupini – mladima. Novac koji je bačen na angažiranje popularne pjevačice i ostale troškove koji su nastali prilikom stvaranja spota i njegovog plasiranja u javnost mogao je biti mudrije utrošen u zapošljavanje ciljane skupine. Tim su novcem mogli otvoriti nova radna mjesta za mlade koji bi putem društvenih mreža, društvenih centara i drugih načina informiranja – primjerenih mladima – obavili isti zadatak, vjerojatno i s boljim učinkom”, smatraju laburisti PGŽ-a.Hrvatski laburisti – Stranka rada Primorsko-goranske županije apeliraju na odgovornije i kvalitetnije trošenje javnog novca za koji hrvatski radnici naporno rade, mnogi u uvjetima koji su vrlo diskutabilni, no to je posve druga tema koja traži da se mozgovi koji upravljaju različitim segmentima države okupe i povedu logički smislen razgovor.

“Apeliramo da se ovakva kampanja zaustavi i racionalnije osmisli, a novac svrsishodno uloži u zapošljavanje mladih. Bez jeftinih trikova”, zaključuju laburisti PGŽ-a u priopćenju što ga potpisuje Jelena Krpan, članica Županijske skupštine PGŽ iz redova laburista.