Novi postav direktora

HTZ otvara urede u Los Angelesu, Seulu i Rimu

Hina

Kristjan Staničić / Foto Vedran KARUZA

Kristjan Staničić / Foto Vedran KARUZA

Turističko vijeće HTZ-a nedavno je odabralo šest novih direktora koji će pokrivati ukupno sedam tržišta, odnosno novoizabrani direktor predstavništva HTZ-a za Češku Dubravko Miholić bit će zadužen i za tržište Slovačke



ZAGREB Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u proteklih godinu dana izabrala je novi postav direktora za svojih 14 od ukupno 16 predstavništava u svijetu, za čije je operativno poslovanje ove godine predvidjela 29,1 milijun kuna, a za drugi dio godine najavljuje natječaje i za direktore u Londonu te novim uredima u Los Angelesu, Seulu i Rimu.


Doznaje se to iz Glavnog ureda HTZ-a nakon što je Turističko vijeće HTZ-a nedavno odabralo šest novih direktora koji će pokrivati ukupno sedam tržišta, odnosno novoizabrani direktor predstavništva HTZ-a za Češku Dubravko Miholić bit će zadužen i za tržište Slovačke.


Miholić će u uredu u Pragu naslijediti dosadašnju direktoricu Jelenu Bilić, a prema životopisu do sada se nije bavio previše turizmom, nego većinom poslovnim lobiranjem kod i za inozemne kompanije, PR-om i marketingom. Vezano za Slovačku, iz Glavnog ureda HTZ-a kažu da će ured u Bratislavi do daljnjeg voditi postojeća voditeljica, Nora Henterova.




Od ostalih pet direktora, samo je jedna ‘novo-stara’, direktorica HTZ-ovog predstavništva za Sloveniju u Ljubljani Metka Bradetić, koja je dobila drugi mandat, dok će u novo predstavništvo HTZ-a u Kinu Franka Gulin, koja već pet godina živi u Pekingu te se bavi, uz ostalo, novinarstvom i digitalnim marketingom, a osim nekoliko stranih jezika govori i mandarinski.


Za predstavništvo HTZ-a u Austriji u Beč, odakle će pokrivati i Švicarsku, ide Branimir Tončinić, dugogodišnji djelatnik Glavnog ureda HTZ-a, koji će tu naslijediti Ranka Vlatkovića, dok je za direktora za tržište Skandinavije sa sjedištem u Stockholmu izabran Vedran Sušić, vlasnik i direktor agencije za DMC usluge Scandinavian tours j.d.o.o., a na tom će mjestu zamijeniti višegodišnjeg direktora Paula Šikića.


Za direktoricu za Mađarsku u ured u Budimpešti, nakon što ga je 20-ak godina vodio Marin Skenderović, izabrana je Ivana Herceg, koja dolazi s mjesta direktorice Turističkog ureda grada Jastrebarsko, gdje je na vlastiti zahtjev, kako je objavila ta TZ, krajem travnja ove godine nakon osam godina dala ostavku iz ‘osobnih razloga i nastavka poslovne karijere na drugoj poziciji’.


Zanimljivo je u tome što je HTZ upravo krajem travnja završio prijave na natječaj za te direktore, objavivši da se za ukupno šest direktora prijavio 91 kandidat.


Svi ti direktori s radom kreću krajem kolovoza, kada ističu mandati dosadašnjim direktorima, zbog čega su i bili natječaji za te pozicije, a od listopada prošle godine mandati su počeli i za osam novih direktora predstavništava HTZ-a u Bruxellessu, Parizu, Moskvi, New Yorku, Frankfurtu, Milanu, Varšavi i Muenchenu.


Od njih osam, tri su potpuno nova, dok ih je pet već radilo na tim pozicijama. Izabrani su u natječajnom postupku HTZ-a, koji je trajao od lipnja do rujna 2017., i na koji je stiglo više od 170 prijava, a tako veliko zanimanje rezultat je relativno atraktivne plaće tih direktora, koja se kreće od oko 3.000 eura, te drugih uvjeta.


“U drugoj polovini ove godine očekuje se raspisivanje natječaja za direktore za tržišta Ujedinjenog Kraljevstva sa sjedištem u Londonu, jer mandat sadašnjoj direktorici ističe sredinom siječnja 2019., kao i za ured u Los Angelesu u SAD-u, u Seoulu u Južnoj Koreji te u Rimu u Italiji”, najavljuju iz Glavnog ureda HTZ-a.


Dodaju da su planirana sredstva za strana predstavništva ove godine nešto veća nego u 2017. zbog operacionalizacije procesa povećanja broja ureda ove godine – u Kini, Koreji, Los Angelesu i Rimu.


Komentirajući promjene u predstavništvima HTZ-a s novim direktorima, direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić za Hinu ističe da su pomaci i bolji rezultati na tržištima s novim direktorima već vidljivi, pogotovo na tržištima Poljske, Bavarske i Italije.


“Na tim su tržištima vođenje predstavništava i ispostave preuzele inovativne i proaktivne osobe, pa je tako primjerice u Italiji znatno porastao naš broj pratitelja na društvenim mrežama na kojima se iznimno kvalitetno i dinamično komunicira, a u zadnjih mjesec dana hrvatska turistička ponuda predstavljena je u brojnim medijima, uključujući i talijanski Vogue, Cosmopolitan, časopis Marco Polo, Nautica, Caravan Camper Granturismo, itd.”, kaže Staničić.


Dodaje kako su u Bavarskoj unazad nekoliko mjeseci održane odlične promocije i predstavljanja Slavonije, čiji je rezultat, kao i vrlo uske suradnje s agencijom ID Riva Tours, dolazak velike ture bavarskih biciklista u rujnu u Slavoniju.


“U Poljskoj je pak pokrenuta odlična suradnja sa avio kompanijom LOT, a ukupno smo s tog tržišta u dosadašnjem djelu godine rasli 22 posto”, ističe Staničić.


Siguran je, kako kaže, da će i drugi novoizabrani direktori pridonijeti dodatnom iskoraku u još boljem pozicioniranju Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu.