Preko 4 i pol milijuna objava

Superbowl natjerao twitteraša na prekovremeni rad

Danko Radaljac

Justin Bieber bio loš izbor za reklamiranje - više se raspravljalo o njemu nego li o reklami



Da su socijalne mreže postale jedan bitan dio stvarnosti nije upitno. No, koliko su se implementirale u društvo, pokazuju jučerašnji rezultati “twitanja” za vrijeme američkog Superbowla, jednog od najgledanijih sportskih događaja u svijetu.


Naime, čak je četiri i pol milijuna “twitova” na Twitteru objavljeno na temu Superbowla. Globalno, u čitavom svijetu, povećanje u odnosu na normalan borj objava u nedjelju navečer je bio 25 posto. Zanimljivo je kako povećanje nije zabilježeno samo u Sjedinjenim Državama, već je na čitavoj planeti bio povećan promet.


Čitavo istraživanje provela je francuska tvrtka Semiocast, servis specijaliziran za analitiku socijalnih medija, a najzanimljviji dio, poslovno gledajući, svakako je bio onaj o reklamama za vrijeme pauza. Radi se inače o najskupljim sekundama oglasnog prostora na svijetu, a dok su Green Bay Packersi bili pobjednik na terenu, u svijetu Twittera pobjedu je odnio Doritos, tortilla čips, o kojem se oglasilo 80 posto twiteraša. Više od pola Twittova o reklami su bili pozitivni. Daleko na drugom mjestu je bila reklama za film Transformers 3, s ukupno 49 tisuća objava. Inače, ovaj film u kina dolazi tek na ljeto. Treće mjesto je po broju twittova zauzeo Pepsi.


Bizarna situacija dogodila se s četvrtim mjestom kod reklama. Naime, zauzela ga je tvrtka Best buy s ukupno 29 tisuća objava. No, Justin Bieber, pjevač koji je nastupio u toj reklami, spoemnut je to večer u preko 90 tisuća objava, u kojima riječ nije kazana o Best buyu. No, Justin Bieber je ionako teško objašnjiv internet fenomen, jer se radi o osobi koja je među najtraženijima na Wikipediji, Googleu i YouTubu, iako se tek radi o mladom pjevaču nepretjeranih vokalnih sposobnosti.