Justin Bieber bio loš izbor za reklamiranje - više se raspravljalo o njemu nego li o reklami
Da su socijalne mreže postale jedan bitan dio stvarnosti nije upitno. No, koliko su se implementirale u društvo, pokazuju jučerašnji rezultati “twitanja” za vrijeme američkog Superbowla, jednog od najgledanijih sportskih događaja u svijetu.
Naime, čak je četiri i pol milijuna “twitova” na Twitteru objavljeno na temu Superbowla. Globalno, u čitavom svijetu, povećanje u odnosu na normalan borj objava u nedjelju navečer je bio 25 posto. Zanimljivo je kako povećanje nije zabilježeno samo u Sjedinjenim Državama, već je na čitavoj planeti bio povećan promet.
Čitavo istraživanje provela je francuska tvrtka Semiocast, servis specijaliziran za analitiku socijalnih medija, a najzanimljviji dio, poslovno gledajući, svakako je bio onaj o reklamama za vrijeme pauza. Radi se inače o najskupljim sekundama oglasnog prostora na svijetu, a dok su Green Bay Packersi bili pobjednik na terenu, u svijetu Twittera pobjedu je odnio Doritos, tortilla čips, o kojem se oglasilo 80 posto twiteraša. Više od pola Twittova o reklami su bili pozitivni. Daleko na drugom mjestu je bila reklama za film Transformers 3, s ukupno 49 tisuća objava. Inače, ovaj film u kina dolazi tek na ljeto. Treće mjesto je po broju twittova zauzeo Pepsi.