Stephane Garelli
Profesor Stephane Garelli u svom predavanju rekao je da za nekoliko godina 75% svjetskih kompanija i danas poznatih brandova s popisa 500 najvećih u svijetu zanijeniti će nove iz Kine za koje danas i neznamo da postoje
Od 15. do 17. svibnja u Portorožu je održana 22. Microsoft NT konferencija, najveća i središnja slovenska tehnološko-poslovna konferencija. Grand Hotel Bernardin ove godine bio je domaćin čak 2200 sudionika koji su pratili predavanja i prezentacije više od 100 renomiranih stranih i stručnjaka iz Slovenije, kako iz tehnološkog svijeta tako i iz sve povezanije poslovno-tehnološke domene. Ovogodišnji naglasak NT konferencije bila je još jača interakcija između tehnoloških i poslovnih sadržaja.
“NTK poslovni sastanak”, ponudio je zanimljiv uvid u budućnost poslovanja s nizomom stručnjaka iz industrije i upravama tvrtki koje usko surađuju sa svojim ICT odjelima. NT konferencija je inače sestrinska konferencija WinDaysa koji je za Hrvatsku prošli mjesec održan u Poreču s oko 1700 sudionika.
Robert Trnovec, generalni direktor Microsoft Slovenije u svom uvodnom obraćanju istaknuo da digitalna transformacija optimizira poslovne procese i da je danas sveprisutan proces digitalne transformacije koji utječe na sva područja života i to je razlog zašto je potrebno da što veći broj stanovištva ima pristup modernim tehnologijama
Za razliku od naših političara koji u pravilu zaobilaze tehnološke konferencije Miro Cerar, premijer Republike Slovenije kao počasni gost pozdravio je sudionike konferencije te naglasio da Vlada Slovenije radi na projektu četvrte industrijske revolucija te želi pozicionirati Sloveniju kao “zelenu zemlju” u digitalnoj Europi.
Najzanimljiviji predavač bio je profesor Stephane Garelli, koji je već više od 25 godina posvećen temi globalne konkurentnosti.
Kao osnivač Međunarodnog instituta za razvoj menadžmenta redoviti je govornik na prestižnim skupvima.
U Portorožu je govorio o načinima na koje se brzo mijenja gospodarsko okruženje i što je potrebno za uspjeh na međunarodnom tržištu.
Konkurentnost poduzeća može se poboljšati samo promjenom mentaliteta, rekao je Garelli, navodeći primjere iz svjetskog gospodarstva i napomenuvši da za nekoliko godina 75% svjetskih kompanija i danas poznatih brandova s popisa 500 najvećih u svijetu zamijeniti će nove iz Kine za koje danas i ne znamo da postoje.