FOTO/Twitter
U prvom tjednu ostvarila odličnu količinu preuzimanja.
Aplikacija Byte je kao nasljednik popularnog Vinea već pretekla svog prethodnika po jednoj ključnoj stavci, prenosi Mashable. U prvom je tjednu preuzeta više od 1.3 milijuna puta preko App Storea i Google Playa.
To je gotovo dvostruko više preuzimanja od onih koje je ostvario Vine u svome prvome tjednu na App Storeu.
Sensor Tower objavljuje da većina preuzimanja, oko sedamdeset posto, stiže iz SAD-a.
Byte je podržan od strane suosnivača Vinea, Doma Hofmanna, a izašao je točno sedam godina nakon što je inicijalno lansiran Vine. Puno se toga promijenilo otkako je Vine prvi put predstavio koncept “petlje” videosnimki te lansirao na tisuće “memeova” te omogućio popularnost prvim influencerima.
Byte još uvijek ima nekih problema na kojima je potrebno poraditi. Bori se sa spam komentarima za koje Hofmann kaže da su “glavni prioritet”. Aplikacija ima i snažnu konkurenciju jer se mora boriti protiv YouTubea, Instagrama i TikToka.
Kompanija će vjerojatno morati primamiti influencere s tih društvenih mreža, ako želi reprizirati uspjeh kakav je imao Vine za mnoge.
Da bi to ostvario, Byte je nedavno otkrio detalje svog partnerskog programa. Taj će program najpopularnijim korisnicima aplikacije pomoći da zarade reklamama. Planiraju podijeliti sto posto vlastite zarade koju ostvaruju od reklama sa kreatorima tijekom probnog perioda programa. Tijekom probnog će se perioda podijeliti sredstva potvrđenim stvarateljima sadržaja na temelju broja pregleda.
Mogućnost aplikacije da plati influencere, mogla bi imati trajni učinak na činjenicu da bi Byte tako mogao postati ozbiljan protivnik TikToku i ostalima, ako im ideja pođe za rukom. TikTok je trenutno u ranim fazama eksperimentiranja s monetizacijom. Twitterova nesposobnost da zadrži originalne zvijezde Vinea na platformi, jedan je od najvećih razloga propasti te aplikacije, zaključuje Mashable.