IGTV

Instagram uklanja prečicu za jednu svoju značajku: Kažu da je “vrlo malo ljudi klikalo”

P. N.

FOTO/Flickr

FOTO/Flickr

"Vrlo malo ljudi 'klika' prečac za IGTV", poručuju iz kompanije.



Instagram uklanja prečicu za IGTV koja je do sada bila smještena u gornjem desnom kutu naslovnice popularne društvene mreže, prenosi The Verge. IGTV je prvi put pušten u javnost u lipnju 2018. godine, kao oblik video servisa koji je trebao biti konkurencija YouTubeu i sličnim aplikacijama.


Ali na kraju, Instagram uklanja prečicu jer su otkrili da vrlo malo ljudi “klika” ikonu. “Većina korisnika pronalazi IGTV sadržaj kroz prethodan pregled na naslovnici, IGTV kanalu u tražilici te profilima stvaratelja sadržaja ili u samostalnim aplikacijama”, kaže glasnogovornik Instagrama.


“Vrlo malo ljudi ‘klika’ prečac za IGTV u gornjem desnom kutu na početnom zaslonu u aplikaciji Instagram”, zaključuju.




Korisnici mogu skinuti samostalnu IGTV aplikaciju, ali podatci pokazuju da to čini vrlo mala populacija korisnika Instagrama u usporedbi s milijunima koji su “skinuli” konkurentski TikTok.


Instagram se navodno bori s privlačenjem stvaratelja i korisnika za IGTV još otkako su lansirali mogućnost. Aplikacija ne nudi jednake mogućnosti zarade od reklama kao što to čini YouTube, pa su stvaratelji sadržaja prethodno već izjavili da im brendovi ne nude jednake mogućnosti za sponzorstvo kao što to nude za njihove glavne objave na Instagramu.