Kategorije korisničkih računa

Instagram ima novu mogućnost koja je idealna pomoć za prestanak praćenja korisnika

P. N.

FOTO/Pixabay

FOTO/Pixabay

Ideja je pomoći korisnicima da naslovnu stranicu održe urednom i relevantnom.



Instagram ima novu značajku kojom će korisnicima pokazati koliko su i s kime u interakciji, za slučaj da nekoga žele prestati pratiti, prenosi TechChrunch. 


Pokušaj je to pomoći korisnicima da bi se naslovna stranica aplikacije održala urednom i relevantnom. Zato lansiraju “kategorije praćenja” koje dijele listu korisnika koje pratite, uključujući ono što najviše viđate na naslovnici te korisnike s kojima ste najmanje u interakciji.


Na ovaj se način vrlo jednostavno mogu ukloniti korisnici za koje smatrate da pretjerano “pune” vašu naslovnicu ili se njihov sadržaj pokaže ne zanimljivim. 




“Instagram je spajanje ljudi i sadržaja o kojima brinete, ali znamo da se vaši interesi i veze tijekom vremena mogu promijeniti. Bilo da diplomirate, preselite se u novi grad ili pronađete novi hobij i zajednicu, želimo olakšati upravljanje računima koje pratite tako da na najbolji način predstavljaju vaše trenutne veze i interese”, kaže glasnogovornik kompanije.


Za pristup značajci, potrebno je otići na vlastiti profil i provjeriti račune koje pratite, gdje ćete vidjeti različite kategorije. Listu možete sortirati od korisnika koje najdulje ili najkraće pratite, u slučaju da želite provjeriti račune koje ste prve popratili te biti sigurni da vas doista zanimaju oni koje ste dodali posljednje.


Povećanjem kvalitetnih objava na naslovnici i u pričama, Instagram bi mogao povećati i preglede reklame.


Možda je prijedlogu korisničkih računa za prestanak praćenja trebalo ovoliko dugo jer aplikacija nije htjela pretjerano posramiti određene ljude. No, njihov pristup kroz jasne kategorije je dovoljno očit tako da vjerojatno neće postojati potreba za snimkom zaslona i pokazivanjem prijateljima koga ste izbrisali. S tim je pitanjem Instagram ostvario rijetku značajku kojom će poboljšati iskustvo korisnika i istodobno koristiti svojim prihodima od reklama, zaključuje TechCrunch.