Novi algoritam

Facebook umjetnom inteligencijom udara na senzacionalizam na News Feedu

Portal Novilist.hr

Foto Reuters

Foto Reuters

Čim je problematičniji, tim privlači više ljudi, kaže šef Facebooka



Facebook uvodi promjene u način na koji će objavljivati sadržaje na News Feedu, a posebno će se okomiti na “senzacionalističke” i “provokativne” sadržaje. Cilj im je smanjiti količinu dezinformacija i problematičnih objava koje nužno ne krše pravila Facebooka. Mark Zuckerberg u blogu pojašnjava da ljudi po prirodi više vole senzacionalizam pa samim time češće na njega klikću.


– Čim je problematičniji, tim privlači više ljudi, kaže šef Facebooka.


Facebook stoga mijenja algoritam za distribuciju pa će objave koje umjetna intelifencija prepozna kao nepotrebno provokativne Facebook distribuirati i prikazivati sve manje. O kakvom sadržaju se radi? Primjerice fotografije koje prikazuju nešto vrlo blizu golotinji ili seksualno sugestivne položaje tijela, ali i objave koje ne ulaze u definiciju govora mržnje, ali su i dalje uvredljivi, pojašnjava Zuckerberg.




Uvjeren je da će ovaj potez obeshrabriti ljude od stvaranja i objavljivanja takvih sadržaja, a što će, dodaje, dovesti do boljeg korisničkog iskustva te puno manje polarizacije.