Carousel

Facebook testira nove mogućnosti: Postat će sličniji jednoj drugoj društvenoj mreži

Portal Novilist.hr

FOTO/Pxhere

FOTO/Pxhere

Facebook već testira nove mogućnosti za aplikaciju koje će kombinirati dosadašnji „story“ s naslovnicom.



Facebookova naslovnica s vijestima i obavijestima, kao niti „story“ još uvijek nije potpuno dobro iskorištena. 


Unatoč tome, Facebook već testira nove mogućnosti za aplikaciju koje će kombinirati dosadašnji „story“ (priču) s naslovnicom, doznajemo s portala Mashable.


Programska inženjerka Jane Manchun Wong, nedavno je na Twitteru objavila dio testiranja.




Nova mogućnost, tzv. „carousel“ ili „vrtuljak“, mogao bi promijeniti dosadašnje listanje naslovnice nešto sličnijem onom na Instagramu, gdje su jednako zastupljene „normalne“ objave i priče. Novosti bi se “listale” na način na koji se sada pregledavaju priče korisnika na Instagramu.



Facebook je TechCrunchu potvrdio da je značajka u ranom testiranju, ali nema naznaka da će (i kada) postati javna. Korisnici Instagrama mogli bi se sjetiti incidenta u prosincu kada je glavni zaslon aplikacije iznenada radio na isti način kao i Facebookov test, prenosi Mashable.


Tad se radilo o pogrešci, a Instagram se ubrzo vratio u normalu. Facebook se trudio ukomponirati „priču“, ali čini se da korisnici baš i nisu zagrizli. Zuckerberg je prošle priznao da spomenuta mogućnost nije porasla brzinom koja bi mu se svidjela.


S druge strane, „story“ je bio toliko popularan na Snapchatu, da ga je Instagram odmah kopirao. Facebook zarađuje od reklama na Instagram pričama, pa ima smisla da žele jednako i za svoju društvenu mrežu.