Puste milijarde

Evo koliko se love potrošilo na aplikacije i igrice za mobitele: Brojke samo rastu

P. N.

FOTO/NeedPix

FOTO/NeedPix

Primjetan je i ukupan porast iznosa od 17 posto u odnosu na 2018. godinu.



Podaci platforme Sensor Tower Store otkrivaju da su korisnici mobitela u protekloj godini ukupno potrošili 83.5 milijardi američkih dolara na aplikacijama te igricama za mobitele.


Primjetan je i ukupan porast iznosa od 17 posto u odnosu na 2018. godinu.


Zbroj generiran od strane korisnika iOS-a je 85 posto veći u odnosu na 29.3 milijarde dolara koliko su potrošili korisnici Google Playa u istom vremenskom periodu. 




Procjenjuje se da je u obadvije kategorije samo na mobilne igrice utrošeno 61.7 milijardi američkih dolara. 


Zabavne aplikacije predstavljaju najveću porciju zarade App Storea, nakon igrica, s iznosom od 3.9 milijardi dolara. Tu je također primjetan porast u odnosu na 2018. godinu koji iznosi 18.5 posto. 


Korisnici Google Playa, najviše su trošili na društvene aplikacije, utrošivši ukupan iznos od gotovo 686 milijuna dolara. U ovoj je situaciji zabilježen porast od 32.4 posto u odnosnu na prethodnu godinu.


Sensor Tower zaključuje da podatci o zaradi i brojke o instalacijama prikazuju porast s kojim ulazimo i u novu godinu, a očekuje se i daljnji rast.