Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 23° 2
Sutra: 23° 23° 2
19. listopada 2018.
Trikovi

foto Oslabljenoj kosi ima spasa: Donosimo nekoliko savjeta kako se boriti protiv pretjeranog ispadanja

Lijepa i sjajna kosa nije nedostižna, foto pixabay
Lijepa i sjajna kosa nije nedostižna, foto pixabay
Autor:
Objavljeno: 11. listopad 2018. u 16:39 2018-10-11T16:39:00+02:00

Protiv pretjeranog ispadanja kose možete se boriti prehranom, a ne zaboravite na vitamine

Pojačano ispadanje kose u jesen nije ništa neuobičajeno. Oslabljenu kosu moguće je ojačati na različite načine, a mi vam donosimo nekoliko savjeta kako se boriti protiv pretjeranog ispadanja.
Za početak, pripazite na prehranu: jedite namirnice koje obiluju proteinima, mlijeko, jaja i ribu, kao i hranu bogatu omega-3 masnim kiselinama, primjerice losos ili lan. Ne zaboravite na vitamine. Vitamin A posebno je bitan za kosu, a važni su i minerali: kalcij, bakar, željezo, magnezij i cink.
U slučaju pojačanog ispadanja kose, obratite se svome liječniku. Zdravstveni problemi poput hormonalne neravnoteže, stresa, bolesti štitnjače, anemije i sl. mogu umnogome utjecati na stanje kose. Loše navike poput pušenja također utječu na kvalitetu i jačinu kose. Pušenje uzrokuje lošu cirkulaciju, a loša mikro-cirkulacija dovodi do ispadanja kose, baš kao i pretjerano konzumiranje alkohola koje šteti imunološkom sustavu.

Foto Pixabay

Hidracija je bitna, stoga treba puno piti, ali zdrave napitke poput čaja ili pak obične vode, dok izbjegavati treba zaslađene i gazirane napitke. Od čajeva se najviše preporuča zeleni čaj koji je pun antioksidansa koji sprječavaju ispadanje kose. Također, zeleni je čaj dobar izvor pantenola koji je česti sastojak šampona i drugih sredstava za njegu i pranje kose. Zelenim čajem može se i izmasirati vlasište. Korijen slabe kose i kose koja pojačano ispada može se ojačati masažom vlasišta koja stimulira cirkulaciju i poboljšava rast kose.

Foto Pixabay

Za masažu se najbolje poslužiti esencijalnim uljima lavande, ružmarina, majčine dušice u kombinaciji s maslinovim, kokosovim i bademovim uljem. Vlasište se preporuča izmasirati i sokom đumbira ili nešto manje mirisnih namirnica - češnjaka i kapule.

Foto Pixabay

Budite nježni prema kosi. Nemojte je fenirati prevrućim zrakom niti pretjerano peglati. Također izbjegavajte česte promjene boje i kemijsko izbjeljivanje kose te što manje koristite sredstva za učvršćivanje kose poput gelova, pjena i lakova. Kosu češljajte češljem sa širokim zupcima ili posebnim četkama za zapetljanu kosu.
Neuredan način života i (pretjerani) stres umnogome štete zdravlju pa tako utječu i na stanje kose. Redovita tjelovježba, s druge strane, poboljšava cirkulaciju, a znoj čisti i otvara pore i jača korijen kose.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka