Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 33° 1
Sutra: 33° 33° 1
16. lipnja 2019.
Upoznavanje tradicije

Vjenčani turizam? Mladenci strancima prodaju ulaznice za svoje vjenčanje

Foto Pixabay.com
Foto Pixabay.com
Autor:
Objavljeno: 21. listopad 2018. u 19:51 2018-10-21T19:51:00+02:00

- Ako razmislite o tome, nema ničeg kulturalno snažnijeg od vjenčanja jer ondje imate sve elemente kulture prisutne: lokalne ljude, lokalnu hranu, odjeću, kostime, glazbu, dakle svaki kulturalni element nalazi se ondje, rekla je suosnivačica stranice Orsi Parkanvi.

U Indiji se otvorila nova stranica koja poziva strane turiste da posjete indijska vjenčanja - uz kupnju ulaznice.

U svijetu u kojem sve veći broj stvari, ljudi i pojava postaje turistički proizvod, u Indiji su na red došla i tradicionalne vjenčane ceremonije, velika višednevna slavlja s bogatim dekorom, sadržajnim tradicijama i živahnim prijemima, kako ih opisuje MSN News.

Zanimljiv i egzotičan je to način slavljenja braka koji nije promaknuo oku brojnim posjetiteljima, a kao rezultat stvorena je stranica Join My Wedding za vjenčani turizam pomoću koje zainteresirani posjetitelji mogu, ako plate ulaznicu, doći na nečije vjenčanje i iz prve ruke upoznati indijske običaje.

Stranica se opisuje kao "AirBnB za vjenčanja", a na njoj se mogu oglasiti parovi koji žele prodati ulaznice za svoje vjenčanje.

Gosti stranice, prenosi The Week, bili su i australski blogeri Carly Steven i Tim Gower koji su platili oko 200 dolara za dvodnevnu pozivnica. Otišli su na vjenčanje Surabhija Chauhana, menadžera iz Delhija, gdje je bilo pozvano oko 400 gostiju.

Prije dolaska na vjenčanje gosti se upoznaju s mladencima, a potom slijedi kratak vodič s uputama kako se ponašati, što očekivati, što odjenuti i slično.

Foto Pixabay.com

Join My Wedding pojavio se u dobrom trenutku za inače snažno indijsko tržište vjenčanja čija se vrijednost procjenjuje na 40 milijardi dolara, a ta vrijednost, kažu stručnjaci, svake godine raste za oko 20 posto.

- Ako razmislite o tome, nema ničeg kulturalno snažnijeg od vjenčanja jer ondje imate sve elemente kulture prisutne: lokalne ljude, lokalnu hranu, odjeću, kostime, glazbu, dakle svaki kulturalni element nalazi se ondje, rekla je suosnivačica stranice Orsi Parkanvi za CNBC.

Premda veći dio zarade od prodaje ulaznica odlazi mladencima, manji postotak dobiva i stranica, a trenutno je oko stotinjak stranih putnika iskoristilo njene usluge.

- Iskusiti sve kulturalne elemente odjednom i značajno se povezati s lokalcima - to je snažno motivirajući faktor za putnike. To je sigurno iskustvo. Ideš na događaj sa stotinama ljudi, istaknut si gost i ljudi paze na tebe, zaključila je Parkanavi.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka