Fusion Club

Ponuda jednog kluba isključivo za žene: Besplatno piju onoliko koliko su – teške

P. N.

FOTO/NeedPix

FOTO/NeedPix

Žena se može izvagati na ulazu u klub ili jednostavno na komadiću papira napisati svoju težinu i proslijediti papirić konobaru.



Jedan klub u Dubaiju završio je na naslovnicama svjetskih medija nakon što je započeo promotivnu akciju. Kafić ženama nudi besplatno piće, a njegova količina ovisi o tome koliko pojedina žena ima kilograma. Prema promociji, što više kilograma – to više besplatnih pića, prenosi INSIDER.


Klub “Fusion” nalazi se u hotelu Cassells Al Barsha s četiri zvjezdice i do kraja godine nudi posebnu dnevnu ponudu. Žena se može izvagati na ulazu u klub ili jednostavno na komadiću papira napisati svoju težinu i proslijediti papirić konobaru.


“Iako imamo vagu na ulazu u bar, ne inzistiramo na tome da naše gošće potvrđuju težinu. Vjerujemo u velikodušnost naših ženskih gošća. Mogu diskretno napisati težinu na papirić i dati ga konobaru te uživati u pićima čija je količina jednaka vrijednosti s tog papirića. Vrlo jednostavno”, kaže Anil Kumar, menadžer za hranu i piće u hotelu.




Za svaki kilogram, žena u klubu dobije jedan UAE dirham. Vrijednost jednog dirhama je približno 1,83 kune. Ponuda se odnosi za bilo koje piće za šankom.


Kumar kaže da je “Fusion” drugačiji klub od ostalih, kada je u pitanju oduševljavanje gostiju. “Želimo da djevojke iznenade svoje partnere i prijatelje te poručiti da je dobro udebljati se”, dodaje.


“Dobro je udebljati se” je također i moto ove promocije koji se pojavljuje na posterima. Mediji u Dubaiju pišu da je mišljenje javnosti podijeljeno oko ove ideje, ali Kumar kaže da je sve toliko pozitivno da su produžili ponudu do kraja godine.


“Ne moramo biti previše ozbiljni o svemu. Dubai je grad za zabavu. Nikada ne pitamo žene da provjere težinu, vjerujemo im i poslužimo bilo koji broj koji su napisale na papiru, bez da išta pitamo. Ne vidimo razloge zašto bi se iza ponude skrivale neke negativne namjere”, objašnjava Kumar.


Ovaj klub često ima inovativne promocije, pa je tako donedavno svake večeri piće bilo besplatno za žene između trideset i četrdeset godina.