Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 26° 4
Sutra: 26° 26° 4
24. lipnja 2019.
Lažne fotke

DOKAZIVANJE U VIRTUALNOM SVIJETU Tužna stvarnost današnjeg društva: Sve više ljudi plaća za lažne slike s odmora

FOTO Pixabay
FOTO Pixabay
Autor:
Objavljeno: 22. travanj 2019. u 19:19 2019-04-22T19:19:46+02:00

Društvene su mreže u početku služile kao odličan način za komunikaciju i razmjenu fotografija, ali zaista se otišlo korak predaleko. 

Tužna slika današnjeg društva pokazuje razinu opsjednutosti s vlastitim fotografijama na društvenim mrežama. Pojavom društvenih mreža, poglavito Facebooka, ukazala se jedinstvena prilika za objavama vlastitih fotografija prijateljima i rodbini koju rijetko viđate. 

Nešto što je počelo kao odličan način održavanja kontakta, danas rezultira nevjerojatnom plitkošću i psihološkim problemima. Problem nastaje kada korisnici društvenih mreža postanu toliko opsjednuti vlastitim imidžom da se na sve načine trude prikazati u boljem svijetlu.

Je li to „bolje svijetlo“ nešto pozitivno? Ne nužno. Nije potrebno objavljivati fotografije svakog segmenta vlastitog života, a definitivno tužno svjedočanstvo o potrebi za time stiže s portala UNILAD.

Novinarka portala je prenoseći vijest napomenula da je to „jedna od najtužnijih vijesti koju je čula ove godine“. I valjalo bi se složiti s njezinom rečenicom, gledajući lažne fotografije ljudi koji zapošljavaju urednike fotografija da bi prikazali svoje nepostojeće otmjene odmore.

FOTO/Saying Images

Pokušaj je to impresioniranja „pratitelja“, „prijatelja“ i ostalih kontakata na društvenim mrežama.

UNILAD piše o agenciji za uređivanje fotografija čije je sjedište u Nebraski. Originalnog imena „Fake A Vacation“ (Lažiraj odmor), svoje klijente postavlja ispred lažnih pozadina. Otmjene lokacije uključuju pješčane plaže Mauija, slapove Nijagare i Grand Canyon.

Agencija kaže da fotografije služe za zabavu, ali potražnja za takvim fotkama pokazuje „zamagljenu granicu između stvarne životne radosti i očajne želje za dokazivanjem u virtualnom svijetu“, komentira novinarka UNILADA.

Istraživanje Jetcosta pruža dokaz o više od 4 tisuće odraslih Amerikanaca koji izmišljaju svoje praznike. Njih 10 posto je otišlo korak dalje i objavilo lažnu fotku na društvenim mrežama.

Potvrda nevjerojatne plitkosti današnjeg digitalnog društva stiže s portala New York Post. Vodeći marketinški djelatnik spomenute „Fake A Vacation“ agencije, Tom Eda, kaže da ljudi lažu jer su godišnji odmori skupi ili jer su morali otkazati izlete u posljednji trenutak, a svejedno su htjeli slike.

Jedna druga agencija, naziva „Krome Photos“ nudi lažne odmore fotkama s putovanja u Parc Güell u Barceloni ili atraktivan let balonom iznad Kapadokije.

Jezivo je dokuda su ljudi spremni ići da se pokažu u nekim izmišljenim normama društvenih mreža, koje smo si, realno gledajući – sami nametnuli i sami pretjerali.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka