Povratak jednostavnosti

U ZNAKU CVIJEĆA Nova Pradina kampanja slavi ljepotu života

Ivana Mavrić

Foto: @prada Instagram

Foto: @prada Instagram

Kampanja je zamišljena kao čin razmjene u kojem se novi modni koncepti međusobno daruju baš poput mirisnog buketa cvijeća



Talijanska modna kuća ponovno pomiče granice: novi marketinški koncept Pradine Resort kolekcije obnavlja pojam visoke mode kroz ideju jednostavnosti kao činu pobune i njezinog povezivanja s urbanom scenom svjetskih metropola.


Modna kampanja približava se urbanoj svakodnevici: više nije riječ o statičnim, distanciranim slikama modela – one su integrirane u svakidašnji život, prenesene na ulice gradova kroz bezvremenski simbol cvijeća.


Poruka je jasna: modu treba iskusiti, osjetiti, proživjeti. Zbog toga će u najpoznatijim cvjećarnama Londona, Milana, Moskve, New Yorka, Pariza, Šangaja i Tokija osvanuti mirisni pokloni umotani u papir s Pradinim potpisom i vizualnim detaljima Resort kolekcije. Kampanja je zamišljena kao čin razmjene u kojem se novi modni koncepti međusobno daruju baš poput mirisnog buketa cvijeća.







Freja Beha Erichsen, Lexi Boling i Qun Ye modeli su koji predstavljaju novu kolekciju na urbanim lokacijama, noseći u rukama buket cvijeća kao simbol ženstvenosti i jednostavnosti. Modne fotografije snimljene su na način koji naglašava element neočekivanosti, iznenađenja pronađenog u svakodnevnoj šetnji ulicom. Na taj se način moda približava svakodnevnoj realnosti ovih poetičnih gradova, od kojih svaki priča svoju urbanu bajku.







Foto: Instagram


moda, modna kampanja, prada, prada resort 2020